20081021

Ben yıllardır bu sesle savaşıyorum,biraz da siz çekin. Ha bi de Arzudan Esmeralda olmaz

Sevgulü Günlük
Uzun süredir seni ihmal ediyorum bugün epey dertleşicez seninle.Hatta kişisel blog tarihimimin en uzun yazısını yazmayı istiyorum.Sana flaş bir haber:Arzu kaçmış,hayır bana değil.Kaçtı haberini aldıktan sonra nasıl heyacanlanmıştım oysa.Hatta çalar saatimi (ki aynı zamanda telefon görüşmesi de yapılabilen bir aygıt) şarja takmıştım.Bir polis telsizi yürütüp tüm frekansları dinlesem diye düşündüm,saatlerce bekledim.Ben kaçtı haberini aldığımda kaçalı 72 saat olmuştu gerçi,ama en son bir konuda umut beslediğimde 19 yaşımdaydım.Hadi bikere daha diyerek kendimi gaza getirdim.Lakin boşuna.Biliyorsun ki bilgi edinme konusunda kimse benden daha uzman olamaz.96 saat sonra tüm bilgiler elimdeydi.
Karağdeniz yöğresinde kaçma olayları son derede sıradan olduğundan ailesi sabah durumu öğrenmiş.İyi lan düğün masrafından yırttık diye horon tepmiş.Hepsi o.Kaçtığı oğlan ne iş yapıyor biliyor musun?Söylüyorum 1984 model siteyşın bir arabası var.Şehir şehir dolaşıp oyuncak bebek satıyormuş.Toptan değil seyyar(perakendenin anlamını bilmiyorum o da olabilir)Hiç bir mesleği küçümsemiyorum diyen insanlardan değilim.O yüzden bu herifin işini küçümsüyorum ama benim pis fakir diye aşağılamam o pis fakirin Arzuyu götürdüğü gerçeğini değiştirmiyor. Şerefsiz bebeklerle uğraşa uğraşa bebek gibi kızı kapmış.Peki ben arzuya ne deyim? Belki bizim fakirin arabasında wireless bağlantısı vardır ve arzu gümüşhacıköye matruşka satmaya giderken,beni okuyordur.
Burdan ona sesleniyorum.Daha önce de kaybettiğim platonik aşklarım oldu(puradan oku)Ama hiçbiri bünyemde bu kadar tahribat açmamıştı.Beni matruşka satıcısına değiştiğine yanmıyorum ama gızım denizden bidene hamsi yakalasaydın ve onunla evlenseydin o bile daha mutlu ederdi seni.Güzellik dediğin geçer,zaten şurda beş sene sonra sende matruşka gibi olur.Beş çocukla(matruşkalar 4 oluyor diye bilmişlik yapma)anadolunun duble yollarında sürünürsün.Halbuki beni seçseydin sana dünyaları bağışlardım.Yan apartmanın bahçesinden leylak yolardım,karşı apartmanın bahçesindeki çağlaya dalardım(insan olanına değil meyvaaa olanına) ton balığıynan,tuzlu çekirdeğinen beslerdim seni.Kulaklarımı oynatabildiğimi biliyor muydun Arzu?Nerden bileceksin.Merak edip hiç sordun mu ki!..Bana vaat ettiğin o kazandiplerini (ki tüm konuşmalarımızı burdan açıklamak istemiyorum)o mobilize laz mı yiyecek?Öyle olsun Arzu. Çarşamba pazarında haydiğ haydiğ iki barbi alana ken'in kafası bedava diye bağırırken ne kadar haklı olduğumu anlayacaksın.Yine de üzülmeni istemem.Müstekbal eşine söyle Kayseri-Niğde yolunun 0-63. kilometreleri arasında devam eden yol yapım çalışması nedeniyle trafik işaret ve işaretçilerine dikkat etmesi gerekiyormuş.Görüyorsun işte ben hala iyiliğini düşünüyorum.Bir tek dileğim var mutlu ol yeter Arzu.
Hayır günlük tabii ki böyle bir şey olmadı.Geçen gün belki Arzu da gelmiştir diyerek kadırgaya gittim biliyorsun.Arzu gelmemiş.Orda sıkıntıdan patladım ve arabasında bebek satan bir adamı görünce böyle bir öykü yazdım.Beynimdeki sesi susturamıyorum.Benden daha geveze.Telefonda konuşurken,altyazılı bir filmi izleyebir,annemin ne yemek yaptığını düşünebilir ve 4 haneli sayıları kafamdan çarpabilirim.Yazının ilerleyen bölümlerinde bu iddiamın ispatını yapıcam merak etme.Neyse işte arzu konusunu ne yapsak müdür?Hani jim carreynin herkesin ölüp bittiği Eternal şansal of sappoz dı galatasaray adlı filminin meşhur bir repliği var ya "neden bağa azıcık ilgi gösteren her hatuna yavşıyorum" mealinde bir şey.İşte bendeki bunun tam tersi.Neden bana ilgi göstermeyen her kıza aşık oluyorum acaba?Aslında bulduğum bir cevap var.Şöyle ki bi kız bana tabağındaki yemek artığıymışım gibi baktığında içimden hemen lan bu kız maldan anlıyor.İki dakka da benim mal olduğum gerçeğini farketti diyorum.Sonrada umutsuz bir bekleyiş oluyor.Acaba bu kız hayalimdeki esmeralda mı diye.Tabii ki gerçek hayatta mutlu son yok.Kız Karamelek çıkıyor.Yine bana hasret bana yine hüsran.Neyse aslında bu durum için bulduğum formülü de yazıcaktım ama yazı epey uzadı.Onu artık başka bir sefere yazarım.İddiamın ispatını yapacaktım ama aşırı geyik olacağı için vazgeçtim.Hatta ben bile soğudum kendimden.Neyse işte böyle gözlerinden öperim günlüküm.

21 kişi karşıladı;:

siminya 21 Ekim, 2008 11:32  

yaa arzu kaçtı diye sevindim öyküyüde sevmiş heyecanla okuyordumki narin yerinden uydurduğunu söyledin nalet herif :P kaçırsana kızı olum işte kendi öykünle felaket senaryosunu gördün bu bile sana bir ışık çaktırmıyor mu ? o kız senin olmalıı godii.Çok komikti yazın sen süpersin aslansın kaplansın maymunsun, şimdi ısıcak bir çay içme vaktidir

Arka Sıra HANEDANI 21 Ekim, 2008 11:58  

"beni sevebilecek kadar düşen kızla, işim olmaz" yazmıştım msn'e bir zamanlar, bu yazı da o kalibrede...ama sen bu kızı kaçır, direkt gelin bursaya, burada yer yurt buluruz...
brk

osuruktanteyyare 21 Ekim, 2008 14:36  

kulaklarını oynatabilionmu cidden
wuaaauuwww :P

Godsyndrome 21 Ekim, 2008 14:56  

siminya ve burak:Zaten bi tek kız kaçırmadığım kalmıştı.Kız beni istemiyo arkadaşlar.Sonra mapuslara düşerdim haber cezzaevine kıza tecavüz etmiş diye yansırdı siz daha bi karton birinci sigarası getirmeden ben şişi yerdim.Bu mu istediğiniz.
Teyyağre:Ehem ehem etkileneceğini biliyordum.Oynatmak ne ki.Uçan fil bumbo yokso jumbo muydu neyse işte o yanımda halt etmiş:)

rebelon 21 Ekim, 2008 17:49  

ya sana çok üzülüyorum.bu kabiliyete nası sap kalıyon:)

Godsyndrome 21 Ekim, 2008 18:55  

Rebelon:İçime oturdu resmen yaptığın yorum:)

Arka Sıra HANEDANI 21 Ekim, 2008 19:29  

yok öle demek istemedi serhat abi, hani "seni kaçıran kızlara acıyorum" baabında dedi rebelon:D:D
brk

Arka Sıra HANEDANI 21 Ekim, 2008 19:29  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zeugma 21 Ekim, 2008 20:45  

Nereye baksak Arzu + Godsyndrom bileşkesi dikkatimi çekmekte uzun zamandır :)
Tıkladığım yerdeki hatun değil ama.
Bu blogcu bir Arzu var sanki o dimi Lui..
Şaka tabi şaka bunlar..Hmmm.Ama her şakada bi gerçek payı vardır mı desek?
Şimdi sen bi öykü uydurup Arzu'yu kaçırttın ve ''Sana sevdanın yolları,bana kurşunlar!'' ağıtları yaktın.
Mesaj verdin kıza mesaaaaj..Güzel bir mesaj olmuş,değişik..etkilenecektir.
Yani akşam vakti tüm dikkatimi vererek okudum şimdi ve bunları anladım Toprak..
Doğru anladım mı acabası yaa??
Bi daha akşama kalmayım bare okumak için yaws :(
Ama böyleyken bile yine kendini karaladığın çok belliydi be 14.Lui :)))

cesetizleri 21 Ekim, 2008 21:10  

ben de davulcu bulacağım..
doktorların, mühendislerin ve kpss mağdurlarının modası geçmiş anladığım kadarıyla.. mızıkacı da olur.. bando takımı şefi de olur..
hani ben geldim karşılamaya gelmedin godcığım..

Godsyndrome 21 Ekim, 2008 21:14  

Kasımpatı yok öyle bişey ya başımı belaya sokma valla millet ciddiye alır sonra yauw.Neğader korkak olduğumu bilmiyon mu sen benim.Töbe de valla.Yok öle bişey:)
Ceset gelmiş heyoo,hoşgeldine gelürüm de sen zaten bulmamış mıydın davulcu nerden çıktı ki:)

Zeugma 21 Ekim, 2008 21:25  

Ühüüüü :(
Ben sana demiştim akşam olunca güsel anlayamamışım işte..
Şaka dedim ama zaten buna rağmen.
Yaw sen
Siminya'yla da şakalaşıyorsun bu türden,herkes bilir şaka olduğunu,korkma leeen :))
Arzuuuuu !!! Bak hepsisi benim suçum,sakın gızma bu çocuka..
Şaka paptıııım !!!! :DDD
GOD'ın bloguna gelince şımarıyoruz istemeden.Fazla rahatlatıyor yazdıkları sağolsun:)
Hakkaten lem God neğadder korkak mısın yaaw ? :(

Godsyndrome 21 Ekim, 2008 21:35  

Siminya şakadan anlıyor kasımpatı yorumda bulunan kızlarla bir sorun olmaz onlar anlar zaten ama tutar bi aklı evvel üstüne neyim alınır sonra:))başıma gelenleri duysan sen de korkardın.Zaten kodadı arzu assıl adı bihter ya da mücver gibi bişey:)

Godsyndrome 21 Ekim, 2008 21:49  

hakketen neğader korkağım ben yaa o kadar da cesur yürek izledim olmayınca olmuyor işte.Bu arada gözden kaçırmışım efenim şımardık falan demişsiniz estağfirullah başımızın üstünde yeriniz var:)

Kriptograf 22 Ekim, 2008 00:05  

peki arzu hiç sana dirseğini yalayıp yalayamadığını sordu mu?

Pardon hocam da Arzu'ya senle ilgili 5 soru sorsam(cevabını bildiğim) kaçını doğruyu bırak, sadece cevaplayabilir?

bence arzu'ya vaatlerin arasında "bak ben iki gözümüde ayrı ayrı kırpıştırabiliyorum" demeliydin. Çok tesirli söyleyeyim vebali kalmasın... :)

Godsyndrome 22 Ekim, 2008 00:15  

ya cidden kulaklarımı oynatabiliyom ben ama dirsek işi de yakındır yani arzucuğuma gelirsek kızla toplamda 45-50 dk. görüştüğümüz için beni hatırlayacağını bile sanmıyorum.

cesetizleri 22 Ekim, 2008 00:27  

kulaklarını oynatman keşke bir işe yarasaydı.. :) kız gitmiş işte bebekçiye..
ci eki de ne kullanışlı bir ekmiş arkadaş.. her şeyin sonuna gelebiliyor..

Godsyndrome 22 Ekim, 2008 00:31  

ya kızın önünde kulak falan oynatmadım ben yaa

MyBiber 22 Ekim, 2008 00:32  

Benim kardeşim de kulaklarını oynatabiliyordu. Eşini böyle mi tavladı bilemiyorum ama bir anda ilgi odağı oluverirdi girdiğimiz her ortamda, sinir olurdum! Ben sana Esmeralda ile ilgili bir şarkı göndereceğim. Bayılacaksın ve ayıldığında "Arzu" diye birini hatırlamayacaksın. :p :))

cesetizleri 22 Ekim, 2008 00:38  

ben kızın önünde oynattın demedim ki :)
ilkokulda bir arkadaş vardı kızları etkilemek için kulaklarını oynatırdı.. :)

Godsyndrome 22 Ekim, 2008 00:45  

Chotic:Sağolasın ablacım,ne varsa yine sende var.Bu arada bu kardeşinle benzediğim üçüncü nokta. Demek ki boşuna abla dememişim sana:)
Ceset:bundan sonra bende yapıcam nasıl olsa hiçbir halükarda olmuyo kaybedicek ne var:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP