20080919

Neyim Var Doktor/Şizofrensin/Nihayet :)


Sevgulü Gunlük
Ne haber hacı.Çok ara verdim ya artık yazabilirim.Ben de seni özledim.Bugün evimize misafir geldi.Hayır tabii ki ilk defa gelmiyor.Babamın dayısının oğlunun karısının kuzeni.Hayır aşiret de değiliz.
Adı Arzu.Hakikaten insanda bir arzu uyandıyor.Yok bu sefer fazla salaklık yapmadım.Kızı ilk gördüğümde “ben sana gülüm demem,gülün ömrü az olur” lafını meraba/hoşgeldinize çevirene kadar canım çıktı gerçi.Bir de konuşurken ev kızıyım dedi. Ne güzel dedim.O da neresi güzel dedi.O kısmı toparlarken zorlandım.Yani tutup da kıza:”seni alıp dışarı çıkartacak adamın alnını karışlarım,tablo gibi duvara asılman lazım” diyemezdim ya.Biz okuduk da noldu dedim.

Sonra bana “hangi bölümü okudun ablacım” dedi.-cım küçültme eki biliyorsun. O konuşurken ben çoktan hayalimi kurmuşum.Kızı alıp kuğulu’ya götürmüşüm,aklımda kalan son Özdemir Asaf’ları fısıldamışım.Balığımızı yemişiz,sırf centilmenlik olsun diye rakı dururken beyaz şarap içmişim.Karadut şarabıyla iki kadeh almışım yoldan,yıldızlara bakıp dilek tutuyoruz. Tam pembe panjurlu evi alıcam,pazarlığını yapıyorum.Kulağımda bir ses yankılanıyor. “Ablacım”.Lan aramızda 1 yaş var,ne ablası ne cım’ı.Hayır puştluk yapıp ablan kurban olsun sana diyecektim.Bu yaştan sonra lafebeliği olmaz,hem misafir sonuçta.O hitapla birlikte guard’ım düştü tabi.
Girdim odama ağladım,ağladım yani ağlamasam da pc’de solitaire oynadım.Aynı şey sayılır sonuçta.Orda da papazı bulduk,kız gelmedi.Şimdi de oturmuş sana yazıyorum.
Hadi bunda 1 yaş ama bu yaş mevzusu yüzünden kaçıncı hezimet.Anaokulu örtmenim,bakkal filiz abla daha niceleri kayıp gitti elimden.Eğer 1970 doğumlu olsaydım.Bu dünyada mutlu olma şansım vardı.Geç geldim dünyaya geç.

11 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 19 Eylül, 2008 16:00  

aahah onu bende yaparım gıcıklığına :D
solitaire iiymiş bidaki sefere ağlamak yerine onu kullanim
ağlayınca kurbaa gibi oluom zati :P

Godsyndrome 19 Eylül, 2008 17:50  

ha bi de maharet gibi söyle:) yapmayın arkadaşım böle şeyler yazık bizlere:)

Haykoliq 19 Eylül, 2008 23:30  

abi bayılıyorum senin şu uslubuna yaa...Her Allah'ın gnü yardırıyosun beni...Geleceğimin önizlemesi gibi bişeysin!:D

Godsyndrome 20 Eylül, 2008 00:10  

Geleceğinin ön izlemesi mi? Hala şansın varken değiştir şu geleceğini:)

saklıdefter 20 Eylül, 2008 01:28  

Çok üzülme ablacım yaa:))

Godsyndrome 20 Eylül, 2008 13:47  

Sağol Şaziye "ABLA":)

Dilara TAN 21 Eylül, 2008 10:24  

çok güldüm okurken :) Anlatım süper. 1 yaş farka rağmen ablacım diyebiliyorsa zaten içi geçmiştir onun boşver:)

böcük 21 Eylül, 2008 15:10  

ahh arzu ahh yapılır mı bu şimdi yaa ;s şurdan yani pc başından kınım kınım kınıyorum arzuyu :p

Godsyndrome 21 Eylül, 2008 15:33  

Sağol böcükcüm,kınanmayacak gibi değil ki "hain kadın" nolucak:)

siminya 23 Eylül, 2008 23:57  

bu yazın nasıl güldürdü beni :) nasıl güldürdü ?

Kriptograf 24 Eylül, 2008 17:29  

ben hala günün bloguna bakmaya gelen adamım baktım ve gidesim gelmiyor gerçekten başarılısınız tutuyorum ve duvardan duvara vuruyorum sizi :)

pis arzu :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP