20081022

Varan 1

Bana bir türlü çekici gelmeyen bağyanlar köşemi başlatıyorum.Yalnız çekici diyorum,güzel kısmı yok.Yani bana sen öküz müsün bu hatun daş türünden yorumlar yapmayın.İlerde çok güzel bağyanları da koyabilirim ama bana bişey ifade etmiyor çekici değil diyerekten yani.Elizabethe gelince güzel değil çekici hiç değil yüzü tamamen felaket,sonra boynundaki damarlar fazla belli oluyor,ayak bilekleri kalın,beli kalın.Bu kadar arızalı olunca da listemde ilk sırada:)

7 kişi karşıladı;:

cesetizleri 22 Ekim, 2008 02:53  

klasik ev hanımı tipi var bu hanımda.. seviyorum..
bir kadın başka bir kadını seviyorsa sevilen kadın çekici değil demektir..
ya da seven kadının çekici olma gibi bir iddiası yok demektir. artık hangisi işinize gelirse..
bu kadın kim bu arada tanımıyorum bile :=)

osuruktanteyyare 22 Ekim, 2008 13:56  

tanımadığın hatunda yok koyduklarının hiçbirini tanımıom ben
o diilde coni naadar yakışıklı :P

Arka Sıra HANEDANI 22 Ekim, 2008 18:17  

bu listede nicole kidman'ı göreceğim günü iple çekiyorum; hatta çektim bile, ilk 3 ten sonrası kurtarmaz godsy...bir torpil beklerim, zaten az çok beğenimiz aynıdır.
brk

Godsyndrome 22 Ekim, 2008 19:38  

Ceset:Elizhobbit hurley diye bir akistirist.ama zengin koca avcısı da denilebilir.
Teyyare:Vanessa da neğader hoş bi hatun:)
Arka Sıra:O da listemdeydi ama senin için ön sıralara alırım,merak etme:)

Zeugma 22 Ekim, 2008 20:25  

Bu kadının ağzının kıyıları da buruşmuş,kırışmış ve sarkmış God!!!
Bence de güzel falan değil..
Ama epey ünlü bu yaa ..

MyBiber 23 Ekim, 2008 01:01  

O ağız kenarındaki kırışıklıklar ve boyun bölgesindeki damarlar biraz da duruştan kaynaklanmış. Kadın güleceğim derken öyle bir germiş ki kendini... Ama sarkan koltuk altlarına hiç bir sözüm yok.

Arka Sıra HANEDANI 30 Ekim, 2008 23:43  

serhat abi etiketi açıklasan ya ne dimek o?? :D:D ben kendim uydurayım bi: "bana bir türlü çekici gelmeyen kadınlar" mı acaba??

cka

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP