20081020

İğtinayla meğseğne iletisi yazılır

Önce tıp yazısına yapılan yorumlarla başlayayım.Maşallah uzan ailesi gibi hissettim kendimi.Kötü günleri de düşünürek manisa salihlideki portakal bahçelerimi,ellerimle kurduğum iki bidon turşu,1 kavonoz ezme,1 kavanoz gül reçelini ve çeyizimde duran 12 adet havluyu da diğer ziyaretçiler arasında bölüştüreyim.Adaleti sağlayalım.

-Burak yazınca fark ettim ki ben ara verme özürlüyüm.Üstüste iki gün yaptığım herşey alışkanlık olurken sanırım tam tersi de geçerli.Blogu silmemek için yazmaya karar verdim.Herkesin bloglarını okudum.Vudunun yazısına yorum yapayım dedim,3 kez yazıp sildim,sonra vazgeçtim.Hülyaya yorum yazayım dedim,yine vazgeçtim.Siminyada da öyle oldu.Sebebini tam olarak bilmiyorum.

Bünyeyi alkole yatırayım dedim.Hacca gitmek için elbise diktiren,oruç tutan ironik kuruyemişten nevale aldım.Adamla aramızda şu konuşma geçti.
Ben:Kolay gelsin müdür
Kuruyemişçi:35lik alırsın
Ben:Hee 35 lik ama sen mardinli değilsin ki niye soru ekini koymuyosun?
O:Ney
Ben:Boşver bu arada hayırlı olsun müdür hacca gidiyormuşsun,elbiselerin hazır gel al.
O:Şimdi orucum iftar edeyim alırım.
Ben:Duyduğuma göre şeytan taşlama esnasında şeytan dile gelip konuşurmuş.Seni görünce ne diyeceğini biliyorsun değil mi?
O:Ne diyecekmiş?
Ben:Sen de mi?
O:Hadi lan ordan.

Ayrıca artık iyice konuşmaya başlayan yiğenlere türkçe dersi verdim.Her söylediğinizi aynı vurguyla tekrar eden bir varlığa ders anlatmak çok zevkli.Açık alanda yaptığımızı dersten örnekler;
Godsyndrome(25):Erdem şu kıza bak be.Vay.Vayy.Vayyy
Erdem(2,5)Kıja bak.Bay.Bayy.Bayyy
Godsyndrome(25)Hahahhaha,ulan ne adamsın be!
Erdem(2,5):Bak abi geyiyo.Bay,bayy,bayyy
Godsyndrome(25)hahahaha,abilere söyleme.Sadece ablalara.

Bloguma estetik operasyon yaptım.Nip/tuck'da öğrendiğim herşeyi uyguladım.Linklerin hepsini aynı yerde toparladım.Etiketleri kaldırdım.Yani duruyor da sayfadan kaldırdım.Kırmızı arabayı sattım.Ördek ağızlı baygın bakışlı hatundan ayrıldım.İçerik bölümünün içeriğini yeniledim.Bundan sonra forever şebek formatında daha şebekçe yazılar sizi bekliyor.Yogamı yaptım,sekizinci minör depresyonumdan çıktım,ılık sütümü içtim.Hazırım.

11 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 20 Ekim, 2008 20:47  

hoşgelmişsen
gözümüz yollarda kaldı bree (:

Zeugma 20 Ekim, 2008 21:30  

Ay ne kadar çok sevindim seni gördüğümeeee ''' :))
Günün en güzel haberi bu.Şa-ha-nee !!
Çok teşekkürler godsyndrom :)
Bizi bırakmadığın ve yine şahane bir yazı sunduğun için :DD

MyBiber 20 Ekim, 2008 22:08  

Hoşgeldiiin. =D ChaotiC Bloglarda güncellenen yazı başlığını görünce bir kahkaha kopardım. Dedim, "gelmiş bizimki..." Çok sevindim ama nereye gitmiştin ki sen? Dönüşün muhteşem olmuş da, merak ettim. =o)

Godsyndrome 20 Ekim, 2008 22:33  

Tayyare:Sağol hoşbuldum
Zeugma:Ben de senin yorumlarına bayılıyorum.Bütün gün evde itilip kakıldıktan sonra senin yorumların ilaç gibi geliyor:))
Chaotic:Hoşbulduuk:)Ateş almaya salona çıkmıştım geldim işte:)Şaka bir yana az kalsın iş görüşmesi için başka bir şehre gidiyordum.Sonra şanssızlığım yaver gitti kaldım.

Zeugma 21 Ekim, 2008 00:01  

Boşver ! Bunda da vardır bir hayır Godsyndrom.
Biraz daha sabret.Belki de bulunduğun şehirde seni bekleyen şahane bir iş bulacaksın.
İnşallah bulacaksın..An meselesidir bu işler,hiç belli olmaz.
Şansının hep yaver gitmesi dileğiyle :))

voodoo girl 21 Ekim, 2008 08:53  

aşkolsun ben sana yazmamazlık ediyor muyum hiç =P

siminya 21 Ekim, 2008 11:35  

hastanımmm

Arka Sıra HANEDANI 21 Ekim, 2008 11:46  

bu kadar bağyanınn arasında kendimi tuhaf hissettim yahu:D:D:D
"the godsyndrome" süper olmuş ama...
brk

Kriptograf 21 Ekim, 2008 23:57  

manisa/salihli de harbiden portakal bahçeleriniz var mı hocam? bende salihliliyim ama portakaldan çok üzüm bağlarım var denebilir.

bu kadar. ilk paragrafı görünce atladım resmen yorumlara :) ama dur okuyorum...

eylül 04 Kasım, 2008 14:40  

okumaktan çok zevk aldığım bir blogun var
harika hatta gülmekten okuyamıyorum bile...
ilgiyle takip ediorum arzu'ya da üzüldüm gerçekten ne kaçırdığını bilmiyodur :)

Godsyndrome 04 Kasım, 2008 19:50  

teşekkür ederim safiye,beğenmene sevindim:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP