20080522

Tüm Kadınlarım ve de inanmak başarmanın....

İlk aşkımdı April O'neil,biraz bakımsızdı.Sarı tulumdan başka bir şey giymezdi.Ama iyi bir kızcağızdı.Kaplumbağalarla olan sapık ilişkileri nedeniyle soğudum kendisinden.Sonra Mary Jane Watson'a tutuldum.Allah var o alımlı bir kızdı.Çizgi filmde Peter'a pek yüzvermezdi ama ben Peter'ı kıskanmazdım zaten.Çizgi filmdeki Peter Parker utangaçtı,sinemadaki Peter ise sümsüğün teki.Allah sizi inandırsın Superman'in manitası Louis'e hiç bakmadım.Bir kriptonit'le maymun ediceğim bir adamla savaşmayı kendime yakıştıramadım.
Sonra ilk kanlı-canlı aşkım çıkageldi. Begüm Özbek.Bu hanım kızımız da Merve İldeniz ve Deniz Pulaş'la parsel parsel eylemişlerdi podyum dünyasını.Begüm daha bir avrupai daha bir cool dururdu.Duyduğuma göre ABD'de otel işletiyormuş şu aralar.
Liberalleşen ülkeme ayak uydurarak ben de sınırlarımı kaldırdım dışa açıldım ve karşıma bir ahu çıktı.Çek Cumhuriyeti'nin sonsuza kadar en büyük armağanı olucak olan Eva Herzigova gayet karizmatik olan akılda kalıcı adı ve eşsiz güzelliğiyle beni mest etti.Ona meylim epey sürdü ama çekce zor bir dil olduğundan bitirdim bu aşkı.
Sonra epey bir bocalama dönemi geçirdim.Demet Şener(gençken güzeldi) senin,latişya kasta benim önüme gelene yazdım.
O zamanlar internet falan yok tabi,biz hesap makinesiyle leblebi yazmaya çalışan garibanlardık.
Gazetede "mevsim gış ama pariste mayoğ tanıtıyolar ahanda size sindiy greyfurt" türünden haberler çıkardı.Avuçiçi kadar bir resim basarlardı.Biz de aval aval bakardık.
Ünlülerle bu kadar ilgili olsam da hiçbirini şöle dünya gözüyle göremedim.Vay be hatun gerçekmiş diyemedim.Bir kere,bir mekanda Seher Dilovanla(türkücü) gözgöze gelmişliğim var dersem nasıl bir bahtım olduğunu anlarsınız sanırım.Ama;
Elbet bir gün buluşacağız Monica kaçarı yok!

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP