20090630

Godsy mahşerde

Daha önce şurada ilk bölümünü yayınladığım yazının devamıdır efenim. 

Tanrı:Benle görüşmek isteyip mahşerde olay çıkartan sen misin?
Godsy:Şimdi konsept olarak uymadı bu soru sen tanrıysan zaten bilmen gerekiyordu.Dublörünü mü yolladı yoksa lan?
Tanrı:Lan mı?
Godsy:Bak yine soru,neyse pardon lan değil tabi.Ağız alışkanlığı müdür.
Tanrı:Derdin ne?
Godsy:Bu mu yani sevgi,şefkat,öyle bi muamale yok sanırım.
Tanrı:Sadede gel.
Godsy:Şimdi müdür,yazdığın bu kaderi kendin beğendin mi?Allasen bi söyleyele,Harcadın beni resmen ziyan ettin.Gisele Bundcheni yarattın bana vermedin,sofya loreni benden yıllar evvel yarattın.Ben ergenliğe girdiğimde süperbabaanneye dönmüştü hatun.Adriana lima niye beşik kertmem olmadı.Hadi onlardan geçtim.Zengin bi hatun yazmamışın kadere,nerde hizmetçim maria,çocuk bakıcım olga,metresim gözde.Onlardan geçtim.Kamyon gibi hatun verdin 40 sene boyunca hergün gittiğim yer ev mi tır garajımı karar veremedim.Bu ne ya!Bunlarla bi başlayalım
Tanrı:Eee?
Godsy:E ne lan,lan değil yani müdür.
Tanrı:40 milyar insan yarattım seninki de böyle olmuş ne var?
Godsy:Ama ben özelim,dünya benim etrafımda dönmeli.
Tanrı:Evet sen özelsin.Özel bi aptalsın.Ayrıca çirkinsin.Anna Beatrizi yaratırken bir yandan da seni yaratıyodum.Seni biraz ihmal etmişiz.
Godsy:Ama kırıcı oluyorsun
Tanrı:Tanrıyım lan istediğimi olurum.
Godsy:Tabi haklısın cennet ne alemde orda mutlu olur muyum?
Tanrı:Üff hem de nasıl,bir hatunlar yaratmşım daş,Bildiğin daş ya.Ademden sonra çok boş zamanım oldu.İşledim de işledim.Keşke görebilseydin.
Godsy:Buyur?
Tanrı:Ne buyur ne?Oruç yok,namaz yok,kurban yok,ömründe bikere zekat vermişsin o da para bozdurmak için.Geçtim camiyi insan bi kiliseye gider o bile yok.Hergün sitem,hergün bi tomar laf. Cennet neyine lan senin?İbiş.
Godsy:Demek öyle.Bak tanrı olmuşun ama insaniyet sıfır sölüyüm.Şurda misafirinim insan bi çay söyler,bi soğuk su verir.Bu ne ya!Cennet işine gelirsek yeşil işte yatıyon yuvarlanıyon falan eee bu mudur yani hatunlar daşmış.İsterse kaya olsun.İçeri alsan da girmiyorum lan.Müdür de değil işte bildiğin lan.Hatta ulan.
Tanrı:Atın lan bunu cehenneme,firavunla nemrutun yanına koyun.Bi daa da çıkarmayın.
Godsy:Ama sen dublör değil miydin?Gerçek miydin bi dakka bi yanlışlık ....

12 kişi karşıladı;:

tınkırbel 01 Temmuz, 2009 00:06  

hayatımız dublörlere laf anlatmaya çalışmakla geçiyo işin kötüsü anlamıyolarda biz debelendikçe debeleniyoruz en sonunda anlattığımızı sandığımızda da bakıveriyoruz ki eleman dublöööörrr
eeee sonra?

senin varsayımına göre tanrının dublörü yokta gerçekte böyle bi tanrı varsa şu an itibariyle ben de papazı bulmuş durumdayım

Godsyndrome 01 Temmuz, 2009 01:06  

tınkerbell:olsun böyle daha heycanlı hehe:D

Unknown 01 Temmuz, 2009 01:30  

sadece güldüm.. çok güldüm... ruh halimin durumuna nazaran, cidden fazla güldüm...
eleştirmicem.. ekleme yapmicam...
zaten; ortak söylenmesi gereken şeyleri söylemişsin sen müdür, ağzına sağlık :D

Âheste 01 Temmuz, 2009 07:37  

Çarpılacaksın,o olacak :)
Neyse ki Tanrı demişsin.

Godsyndrome 01 Temmuz, 2009 11:35  

Serzeniş:Eyvallah müdürcüm.

Aheste:Niye kimse zaten çarpıldığıma inanmıyor:D

DORİS 01 Temmuz, 2009 12:38  

Gisele Bundcheni yarattın bana vermedin:)))
süperdi valla, allah iyiliğini versin emi..

BlahBlah 01 Temmuz, 2009 16:31  

tanrı erkek sanırım. yani bana hep öyle geliyo. hep sizi tutuyo.

bana ne tutuyo işte, tutuyooo!

Godsyndrome 01 Temmuz, 2009 19:55  

Doris:Lütfen gülme gisele konusunda çok ciddiyim :):)

Blahblah:Olabilir de beni istisna tutuyor ona eminim :D

ne ben olabildim ne de başkası 01 Temmuz, 2009 22:03  

müdür her işte vardır bi keramet bi hikmet diyeceksin. şükret bi taraftan da. bence eğer tanrı varsa, ki ben olmasını isterim, en kötü haline bile şükredebilenleri en sofusundan ayrı tutacaktır.

Godsyndrome 01 Temmuz, 2009 22:57  

hopçikiyaya:ben şükredemiyorum sorun o :D

ßy_RoTaSiZ 24 Eylül, 2009 02:30  

Sadece takipteyim.. Yorumsuzum :)

hayalperest.im 15 Ekim, 2009 16:26  

çok güldüm :)
süper :) süper :) süper :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP