20090701

Gel Vatandaş

Sınavdan sonra ufak ufak okuduğum blogları tanıtıcam demiştim.Bunu yapmayı şu yüzden seviyorum.Yeni bir blog okuduğunda en son yazıyı okuyorsun haliyle,sevmediğin zaman geçip gidiyorsun ama belki de o gün berbat bi yazı yazmak istemiştir blog sahibi.Ne güzel açıkladım lan.

Semmy:Onunla ortak noktamız çok.İkimiz de yazmayı seviyoruz,ikimiz de kanser nedir biliyoruz.İkimizin de doğuştan, tedavisi mümkün olmayan bir hastalığımız var.Her gördüğümüzü insan sanıyoruz.Ona sık sık, yaz diyorum ve galiba yazıyor ama bloga aktarmıyor pek fazla.Öykü yazdığı için kurmayı seviyor,ayrıntıcı olduğu için de fazla seçici.15 günde bir yazsa da onu okumayı seviyorum.Sevdiğim bir sözüyle noktalıyım yazımı"eskiden talebeydim oysa... artik talep etmiyorum... arzın yanında yer aldım..." 

Blahblah:Onu nasıl keşfettiğimi bilmiyorum ama iyi ki keşfetmişim.Neşeli ve akıcı yazıyor. Gördüğüm kadarıyla egosu da sağlam.Nerden anladım.Komplimanlarıma büyük bir anlayışla cevap verdi :)Şaka bir yana okurken eğlendiğim bir blog kendisi.
Evinin hallerini de,türk bürokratik yapısını da, kendini kızdıran şeyleri de aynı tonda yazabiliyor.İpana gibi blog neşeli gülücükler kazandırıyor insana.Reklam böyle miydi tam hatırlamıyorum.Affetsin beni:) 

Polly:Bana Siminyağmın tavsiyesiydi kendisi, önce şu an yazmadığı blogunu okuyup,daha sonra mütevelli heyetine geçiş yaptım.İkizler burcu olduğu yazılarından belli oluyor.(Zaten çok zeki olur bu burcun insanları:)Blog tutmanın da hakkını veriyor.Konu sınırlaması yok,içinden geldiği gibi yazıyor.En önemlisi de samimi yazıyor.Tek şikayetçi olduğum yanı iltifatmatbaasına bi sürü yorum yaptı.Yorumlar yazılardan daha güzel oldu.Kendisini eshefle kınıyorum:)

Enteldantel:Cornelius'un kadın versiyonu.Zehir gibi maşallah.Kelimelerle oynayanları seviyorum ve kelimelerle döktürüyor kendisi resmen.Sadece hayran olabiliyorum. Beni komik bulurlar genelde ama benim açımdan cornelus ve malıngözü bambaşkadır.Şimdi bunlara entel dantel de eklendi.Kendisini nasıl tanımladığını da yazayım buraya "Belki de hiçbir şey olamamışların kralıyımdır. Çünkü herhangi bir şeyin kralı olduğuma eminim.

Phaloe:Öncelikle çok iyi bir dosttur kendisi.Şimdi ben onun blogunu nasıl anlatsam?Abi döktürüyor kız desem yeterli sanırım.Ayrıca iltifatmatbasına onun bloguna özenip başlamıştım ben:)

Not:Cinsiyet ayrımcılığı yaptığım düşünülmesin,malum değişen konjenktürle beraber sistemin adamı olayım haremlik-selamlık blog tanıtımı yapayım  istedim.Erkek bloglar ve diğer kadın bloglar da önümüzdeki günlerde inşalla.Bi de ismin üstüne tıklayınca sizi o bloga götürür sanırım.

11 kişi karşıladı;:

bi dost 01 Temmuz, 2009 12:21  

enteldantel ilgimi çekti bak. arada malın gözü de çgeçti zira, ona benziyosa oy oy oy denir. kendini tanımlayış şeklini de sevdim:)

polly 01 Temmuz, 2009 12:32  

:kendiyle gurur duymuş, pek mutlu olmuş ama bi o kadar da utanmış, yüzü kızarmış smiley )

wykka 01 Temmuz, 2009 12:39  

bu header çok sağlam olmuş, az biraz dursun bu.

rectoa 01 Temmuz, 2009 14:43  

öhöm adımız geçmiş geleyim teşekkür edeyim dedim hafız :))

BlahBlah 01 Temmuz, 2009 16:15  

argh, sağlam ego yok ki. mır mır sürünüp okşanmak istiyo bu ego.

:D

gururum okşandı yaf. ay öptüm seni.

DORİS 01 Temmuz, 2009 16:41  

godsy, mimin var bende:)

Arka Sıra HANEDANI 01 Temmuz, 2009 17:07  

abi işim var yazın hakkında yorum yapamıyorum çünkü okumadım daha ;) ama şunu belirtip kaçayım,

"and the oscar goes to godsy's new header..."

bingo...

brk

godsyndrome 01 Temmuz, 2009 19:59  

Bi dost:Hepsi güzel hepsi:D

polly:utanıcak ne var,senin hakkın :D

wykka:Sen onay verdiysen gerçekten iyi demektir.

rectoa:Ne demek hacım,ayıpsın :D

Blahblah:Yorumun son cümlesi mayıştırdı beni :D

Doris:Aldım kabul ettim :)

Arkasıra:Eyvallah müdür:)

ÖzgenAydos 02 Temmuz, 2009 09:27  

utanarak öperim ki.
600 km öteden hem de.

semmy 02 Temmuz, 2009 11:18  

bir haftada bu kadar çok onure edilmek bünyeme zarar verir diye korkuyorum... neyse ki ortak paydada buluşuyoruz...

iyi ki varsın....

godsyndrome 02 Temmuz, 2009 22:50  

Özgen:utangaçlık yakışıyor sana:)

semmy:Sen de iyi ki varsın :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP