20090422

Godsyler ölmez sadece şekil değiştirir.

Bugünlerde çok boş vaktim olduğundan oturdum kendi ölümümü düşündüm.Bakın şöyle bişey olur olsa yani.Nerdeeee falan diye devam ediyim hatta.Yok yok etmiyim.

Godsyndrome'a kamyon çarpar hatta tır çarpsın da garanti olsun.

Godsy:Sen kimsin?
Azr:Hayrettin...Kim olucam lan azrailim.
Godsy:Orak nerde siyah elbise yok.İnsan üniformayla gelir.Ölüye saygın olsun biraz ya.15 yaşından beri seni çağırıyoz.Ne pis bi meleksin sen be tam 11 sene geciktin.
Azr:6 milyara karşı tek kişiyim lan insaf.Sendika yok bişey yok.Parçabaşı ücret alsam köşeliktim şimdiye.Biz böyle didinelim.İsrafil efendi önünde antika bi sur, uzatmış ayaklarını chealse-liverpool maçını izlesin ohh.
Godsy:Tamam uzatma müdür ya,nere gidiyoz.
Azr:Karşıyakaya
Godsy:Maça mı?Ben göztepeyi daha çok severim ama.
Azr:Salak...
Godsy:Anaaa pis lan burası yatmam ben buraya.Aha lan babam:)müdüüür müdüüür.Duymuyo lan.

Münkar ve Nekir elinde çikolatayla gelir.

Münkar:Hoşgeldiniz efenim,nasıl geçti yolculuk?Azrail depresyonda bugünlerde, bu kıyamet niye kopmuyo lan diye..Yolda fazla sallamamıştır inşallah.
Godsy:Yok yok,dertleştik biraz o da haklı.
Nekir:Eveeett şimdi gelelim konumuza.Keçiören adli tıp kurumunun raporuna göre darbeye dayalı kan kaybından ölmüşsün.Gamyon çarpmış kısaca.Ama azrailin raporuna göre intaar diyor.Hangisi lan?
Godsy:Sarhoştum ikisi de olabilir.
Münkar:İntaar etcek birine benzemiyo ortaağam.
Nekir:Tamam hacı,öyle olsun.Soru 1
Godsy:Ben tanrıyla görüşmek istiyom.
Nekir:Hasbinallaaaa.Dur şimdi zeki müren yolda, sana konser vermeye geliyor.Akşam da Marilyn Monroe'yu koynuna sokucam.Sonra görüşürsün olmaz mı?Ne sandın lan sen kendini.
Münkar:Valla hacı ben de adriana lima ölsün de bi sorguya çekiyim diyorum ama olmuyor.
Nekir:Eveeet soru 1
Münkar:Ortak bu sefer farklı bişey sorsak.
Nekir:O ne demek lan.
Münkar:Kaç bin yıldır aynı sorular.Sıkıldım valla ya.Soru tarzını değiştirek biraz.
Godsy:Eşitlik hakkına aykırı kardeşim, uzatmayın ben cevapları veriyorum.Allah-islam- muham....
Nekir:Valla biliyor puşt,haklısın münkarcım başka soru soralım.
Godsy:Yazı-tura atalım.
Münkar:Müdür çok haksızlık da olmasın.Konu seçsin.
Nekir:İyi tamam.Edebiyat-tıp-astronomi ve fal-magazin-ekonomi-hukuk.. Hangisi?
Godsy:Bi böyle kutu falan açsak,olmaz mı?kutumda cehennem var hissediyorum.(hep bu kutulu yarışma geyiğini kullanmak istemiştim kısmet öldüğüm güneymiş)

Devamı....olur mu olmaz mı bilmiyorum.Bu yazıda bi bakalım kaç beddua alıcaz,dalga geçme çarpılırsın fıkıhlarıyla karşılaşıcaz ona göre:)

17 kişi karşıladı;:

cesetizleri 22 Nisan, 2009 04:22  

çarpılacaksın o olacak yeminlen.
:)
ama var ya yine döktürmüşsün :)

Godsyndrome 22 Nisan, 2009 04:25  

cesetizleri:Bu saatte okusa okusa cesetcim okur diyordum yanılmadım :)Çarpılmış godsy çarpık gider cesi, hayırlısı olsun :)

cesetizleri 22 Nisan, 2009 04:48  

hayırlısı amen :P

Salih ve Hande 22 Nisan, 2009 06:02  

emeğinize sağlık çok haklısınız. sevgilimle öyle düşünüyoruz

cesetizleri 22 Nisan, 2009 13:38  

illa haber vermek gerek sana.
"izlediklerim"de laf soktum sanaa haberin olsun. :) yorumları da mı okumuyorsun sen acep?

Godsyndrome 22 Nisan, 2009 14:06  

salihande:düşünün düşünün:)

cesetizleri:okudum hanımefendi ama latifedir dedim öyle de olması gerek:)

Sethudo 22 Nisan, 2009 16:35  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dr. Osman TEZGEL 22 Nisan, 2009 17:25  

azrail kısmı çok hoş olmuş.. ellerine sağlık.

Godsyndrome 22 Nisan, 2009 18:22  

Sethuda:Teşekkür ederim,sağolasın :)

tınkırbel 22 Nisan, 2009 19:06  

oooo ama köprü olayını yemişsiniz :P
hani nerde??

Godsyndrome 22 Nisan, 2009 19:39  

tınkerbel:Bu acele niye daha mezardayız köprü işi sonra :)

ne ben olabildim ne de başkası 23 Nisan, 2009 00:13  

oy deli çocuk ya tam delii

Godsyndrome 23 Nisan, 2009 00:20  

hopçikiyaya:niye herkes bana deli diyor bi çözsem:)

MyBiber 23 Nisan, 2009 01:57  

Ehh ben sana ne diyeyim artık be çocuk! :))) :D Bu ifadelerle uyumaya gidiyorum. :))) ;)
Görüşürüz.
Ayrıca "medyaalternatif"teki yazılarıma yaptığın yorumlar için teşekkür ederim. Bir numaralı destekçimsin. :) Seviyorum seni canım kardeşim benim! :)

Godsyndrome 23 Nisan, 2009 02:12  

Chaotic:Gülmeni sağladıysam ne mutlu bana:)Medyaalternatif konusu da destekten çok gerçek.Cidden çok güzel yazıyorsun.Ben de seni seviyorum ablacım :)

alice hanım 24 Nisan, 2009 03:02  

süper yaa, hemen devamını istiyoruz, aslında ben istiyorum da tek kişilik tek kadro havasındayım çaktırmıyorum :)

Godsyndrome 24 Nisan, 2009 12:56  

esra:teşekkür ederim.Bakalım ne zamana kısmet olursa:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP