20090630

KızLar diye başlık attım da çok geleneksel bi başlık oldu

Refik Saydam hıfzısıhha bilmemnesindeki çalışan  zannımca kimyagerimsi bi işle uğraşan bir kız var.Ben ona abayı yaktım.Haftalık  aba yakma potansiyelimi değerlendirdim sadece ama evlenirken oraya gidip kan testi yaptırıyormuşuz.Bir alien dünyaya getirmeyelim diye galiba. Neyse işte velev ki nişanlansam,oraya gittiğimizde bu bana "yapma godsy dese,boşver nişanlını dese mesela.Bende ama nişanlımı da seviyorum ikinizi birden alsam olur mu desem?Tabii ki ne demek canımm diye boynuma atlasa.

Şu yaşa geldim.Bir kızla  merdivenlerin önünde çarpışmak olsun efendime söyleyim, kütüphanede aynı kitaba uzanmak olsun hiç böyle şeyler olmadı.Hayat fazla gerçekçi,bu yanını hiç sevmiyorum.

Okul arkadaşlarımı yıllar sonra görünce yaşanan itiraflar da olmadı mesela " godsy biliyor musun ben sana aşıktım ya da godsy biliyor musun sınıfın tüm kızları sana aşıktı ya da godsy biliyor musun okuldaki tüm kızlar sana aşıktı ya da godsy biliyor musun meral hoca sana aşıktı" şeklinde. Yalan da olsa söyle ne var yani!

Bazen otobüste giderken durakta başka otobüs bekleyen çirkin kızlara göz kırpıyorum.Ama çirkin olması şart, yazık lan o da mutlu olsun.Ama ben durakta beklerken,bana böyle davranan bir kız olmadı mesela.Kızlar empatiden yoksun varlıklar. 

Bir kızın yapacağı en olumsuz hareket boynunu kapatmak.Boyun fetişistiyim ben.Fular,atkı ve de türevlerinin takılmasından nefret ederim.Hatta boyunluk bile takmasın.Böyle görünce saçını başını yolasım geliyor.

Sigara içmeyen kızlar hiç çekici gelmiyor bana.Sütunsu hariç ahhh nasıl özledim haspamı. Bebeeem o kadar insan geliyor şu bloga mesela adam oturuyor pc başına google'a ateşli gerdek geceleri yazıyor sonra ne alakaysa benim yazılarımı okuyor.Çok aşağılayıcı bişey.Bir de sen gel şu bloga oku acaba bu ben miyim de?Sonra söyle sevgiline,ağzımı burnumu kırsın.

Benim bu salaklığımın sebebi daha evvel defaatle söylemişimdir.Amerikan gençlik filmleri orda sarı saçlı mavi gözlü,daş gibi mary'ler filmin sonunda sünepe jerry'leri öperdi.Çocuksun tabi bilmiyosun hakikati.Kızlar sünepe seviyor diye öyle bir model seçiyorsun kendine. İşte onu yaptığın gün hayatın kaymış oluyor.


Geçende twitter'da anne beatrizin yazdıklarını okuyorum.Okumuyorum aslında resimlerine bakıyorum sadece.Yahu bir git ya.Git bir ada satın al,tek bir insan görmeden öl.Biz insanlar böyle bir varlık görmeye layık değiliz.Vallaha değiliz billaha değiliz.Sen nasıl bir şeysin ya!

O bu değilde blog yazacaz diye kendimizi rezil ediyoruz!Gün ortasında tanrıyla olası mahşer diyaloglarımı yazıcam hatta monolog demek daha doğru olur.Tekrar buluşuncaya kadar ruh sağlığınıza dikkat edin efendim.Ben kaybettim mesela o sağlığı,insan kaybedince anlıyor değerini.

8 kişi karşıladı;:

tınkırbel 30 Haziran, 2009 12:25  

hepsini geç de blog resmi şaane olmuş

Haykoliq 30 Haziran, 2009 14:19  

müdür...Senin piskolojik rahatsızlığı buldum ben...

Büyük araştırmalar sonucu(ekşi'de rastladım) sen manik depresifsin hacı =)

Sürekli değişen ruh hali...iki yazı arasında dünya kadar fark var yahu =)

Yüce makamla olan dialog'u dört gözlen bekliyoruz...=)

bi dost 30 Haziran, 2009 15:39  

kızlar empatiden yoksun olsa olduk olmadık adamların dötünü kaldırmazlardı:)

tınkırbel 30 Haziran, 2009 16:38  

bide akıllısı beni bulmaz delisi dtümden ayrılmaz diye de bi laf vadır ki akıllara ziyan bence
:)

godsyndrome 30 Haziran, 2009 18:30  

tınkerbel:Bi kamyon yaz yazdım hepsini geç dedin yıa :(

haykoliq:benim hastalığımı bulmadın ilerde yakalanacağın hastalığı buldun :D

bi dost:ben kendi adıma konuşuyorum ama :D

tınkerbel:ben deli olduğumdan o sorun değil :D

rectoa 30 Haziran, 2009 20:25  

o filmlerdeki gibi rastlantıları ben de kaç kere bekledim, kaç kitapçıda günlerce nöbet bekledim, sırf aynı kitaba uzanalım ya da kitap bölümleri arasında dolaşırken aynı kitaba bakıyormuşuz da çarpışmışız gibi olsun deyu...aksine gören kaçtı benden. sahaflarda deniyorum şimdi şansımı.

Nina Noctis 30 Haziran, 2009 20:46  

Ya duraktakine vs. göz kırpsak aman allah hemen "abi karının kaşı gözü oynuyo bana.. kaşaaar" oluveriyoruz.. karar verin ama artık sizde... :D

godsyndrome 30 Haziran, 2009 21:26  

rectoa:müdür seni en iyi ben anlarım :D

Nina Noctis:hakkaten işin o kısmı da var di mi?Yine de istiyo insan işte "bütün kızlar bana göz kırpsın diye" :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP