20080924

İmparator constantin ve camcı latif

Eveeeeeeet.(harfleri uzatanları hiç sevmem)Hay huy bitti,misafirler gitti.Balkona oturup bir demli çay içelim(mecazi anlamda,bu soğukta balkonla işim olmaz)
Efendim bir vakitler godsyndrome’un komşularını tanımıştık başka bir vakitler dükkan müşterilerinden bahsetmiştik şimdi de dükkan komşularını tanıyacağız ama anormal olanları.Sonra bu herif kimseyi eleştirmese olmaz mı demeyiniz. Ayrıca bütün isimler değiştirilmiştir,hatta meslekleri de değiştireyim dayak falan yemiyim ama karakterlere dokunmuyorum.
Tüpçü Osman:Emekli,sabıkası yok geçiniz bu bilgiler önemsiz.Adamda üniversite takıntısı var.Oğlu lise 1’de okuyan adam öss kılavuzunu inceleyip,üniversiteleri arar mı yahu?Bi dur be Müslüman bu ne acele.Dükkana gidince mutlaka bir soruyla gelir.
O: Lan “genetik mühendisliği çok aranan bir meslekmiş”bizimkinin oraya girmesi için ne lazım?
S:Kendisinde 100 ün üzerinde IQ olacak ki sanmıyorum.3 yaşında okuma yazmayı söküp o gün bugündür ders çalışması lazım ki senin çocuk 8 yaşında anca konuşmaya başlamıştı sanırım.Eğer uslu bi çocuk olursa belki bi gün şirinleri aman genetikçileri görebilir diyemiyorsun haliyle.O işler günah hacı,genetik falan töbee töbee diyip sıvışıyorum.

Kırtasiyeci Arif:Emeksiz:)Adam benden daha çok konuşuyor düşünün artık.Üstelik hani insan konuşmaya bir girizgahla başlar ya yok efendi.Dan diye konuya giriyor sonra birden gidiyor sonra gelip hiçbişey söylemeden kaldığı yerden devam ediyor.Ama en çok eşine hitap tarzını beğeniyorum.Şu ülkede karısına Köroğlu diyen kaç adam vardır.

Camcı Latif:Sabıkasız sapık.35 yaşına gelmişsin tamam yaşayamadığın bi cinsellik var onu da anladık.Sokaktan Rahşan Ecevit güzelliğinde bir kadın geçse bizim latif ancelinacoli geçti sanıyor. Dükkanında yazarkasa yok laptop var.3 günde bir format atılıyor.İnsan Ağustos ayında kışlık derimontla gezer mi?Tarz yapıyor güya.Seninle şişme kadın bile yatmaz latif uğraşma boşa diyeceğim,diyemiyorum.

Kuduz Neriman:Natural Born Killers yaşanmış bir olaydan alınsaydı.Kesinlikle bu Nerimanın hayatı olurdu.Kadının doğan slx’i var,arka tamponunda da (arabanın)
İmparator bir piç olacağıma , onurlu bir hiç olmayı tercih ederim yazıyor.Korkuyorum hiçbir şey yazmıyorum.

Latif hariç diğerlerini severim yani,işte... Gelecek bölümde eve gelen misafirleri sınıflandıracağız.
Byeeeee

3 kişi karşıladı;:

Arka Sıra HANEDANI 24 Eylül, 2008 22:53  

tüpçü osman ve kırtasiyeci arif'i bende tanıyorum galiba.Bizim burada da var bu ikisinden, adı sevim olan eşine "şevko" diyo bizimki de...Ama "köroğlu" harikaymış yaa...

MyBiber 25 Eylül, 2008 00:50  

=))) Serhat öldürdün gene beni gülmekten. Çok tuttuğum bir seri zaten bu benim. Merak ve heyecanla gelecek bölümleri bekliyorum. =) Ayrıca bir kadının arka tamponuna (arabasının) ;) =) böyle bir sözü yazdırması da ilginç!

saklıdefter 25 Eylül, 2008 01:28  

Kişilikleri tanımlamana bayılıyorum zaten:) Eve gelen misafirleride büyük bir sabırla bekliyorum:))Sevgiyle...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP