20080809

ARGO


Sevgulü Günlük;
Dün yine dükkandaydım günlükçüm.Hani böyle bazı elegance mekanlar vardır.Kaymak tabakaya hitap eder,işte bizim dükkan da manyak tabakaya hitap ediyor.Zavallı Babacığım hödük parotoneri gibi,nerde acayipin önde gideni varsa;soluğu bizim dükkanda alıyor.Aristo temelli bir mantığa sahip olduğum için,herşeyi sınıflandırmayı çok severim.Müşterileri de sınıflandırayım dedim.

Son Dakikacılar:Kazara fermuarı bozulan,pantolonunun ağı yırtılan buyursun gelsin,eyvallah ama geliyor haspam "yağ 1 saat sonra düğüne gitcem yağ,hadi yapsana!" Kuaför mü lan burası, gelinbaşı mı yapıyoruz burda?Bir de yola gidecekler var tabi.O kadar acil yola gideceksen zaten terzi düşünmezsin.Yok acil değilse bu zamana kadar aklın nerdeydi?Sen git anam,biz aps ile gideceğin yere postalarız.Hayır yapınca da almaya gelmez.

Çamurayatanlar:Dediklerine göre insan,beyninin %2'sini kullanabiliyor.Bu grubun üyeleri de o %2'nin,%1'ini kullanıyorlar.Genelde sesleri 8 desibel olan,çirkefleşmeye bayılan mahalle insanları. 2.5 ytl olan paça tamirine 3 sene sonra 50 kuruş zam yaptın diye bas bas bağırırlar.Abla sen bakkaldan ekmek alırken pazarlık yapıyor musun dersin, "nelakasığ"var der.Sen hayatın boyunca herhangi iki şey arasında alaka kurabildin mi Allah aşkına?1sene içinde elektriğine %45,doğalgazına %35 zam gelir,gıkın çıkmaz.Gider gene aynı partiye oy verirsin.Terziye gelince bağlarbaşı.Oh ne ala!

İnsanlar:12 yaşında analog saate bakıp,saati söyleyebilecek kıvama gelince kişisel gelişimini durduran güruhun AKSİNE efendi,eğitimli ya da eğitimsiz ama kültürlü,işini yaptırıp teşekkürünü eden akil insanlar.Maalesef sayıları çok az.

Beleşçiler:Hatırladıkça insanda ayyy,ıyyy,öğğğ türünden tepkilere neden olan kerkenezler.Pantolonunun düğmesini diktirmeye gelip 1.5 saat dükkanda oturup insanın beynini iğfal eden.Ayrıca neğadar sıcak yaw,gola yok mu yaw,dondurma yok mu yaw diye yawlayıp duran.Borcunu sorup,para istemez cevabı alınca 42 derecelik sıcakta abi bi de ütü vursan diyen kömürcü tayfası.Evlerden ırak.

İstisnalar:Bunlar yukarıdaki 4 grubun aksine ayda yılda bir düşen,hareketleri kestirilemiyen kafası güzelller takımı.Mini etek getirip bundan kapri istiyorum diyeni gördüm.Olur yavrum.Kafandaki şapkayı ver ondan da tavşan çıkaralım!Bir de ısrar "bunun payı var amağ" git bi de payda bul getir.Hadi canım benim.

İşte böyle günlükçüm.Dükkanda bir kaç saat kal,alkole falan gerek yok."What is the matrix lan" diyerek leyla leyla dolaşırsın.Yımırtaya can veren Allahım,bu millete akıl versin diyerek yazıma son verir,hürmetle gözlerinden öperim.

6 kişi karşıladı;:

hTc 09 Ağustos, 2008 20:51  

Mini etekten capri ha:D:D fena fikir değil dermişim:D:D:D şaka bi yana gerçekten de insanlarla uğraşmak çoook zor...Biz de veli toplantılarında ''hadi hocam günüm var biraz çabuk olsak'' diyen veliler gördük:D çünkü çocuğu onun için yaprak sarmayla eş değer...

MyBiber 11 Ağustos, 2008 02:56  

Koptum gene =D Sabah erkenden yola çıkacağız, gidip yatacağıma senin Sevgulü Günlüğünü okuyup kahkaha atıyorum. Bu arada pc. toplama işi de sabaha kaldı. İyi ki kalmış. Senin yazınla veda edeyim herşeye... Çok güzeldi; "Olur yavrum.Kafandaki şapkayı ver ondan da tavşan çıkaralım!Bir de ısrar "bunun payı var amağ" git bi de payda bul getir.Hadi canım benim." Bu arada Hatice haklısın ya, sınıf anneliği yaparken canımdan bezdirdi beni bu "gün"cü kadınlar... Öğretmen, "şimdi de sınıf annemiz birkaç konuyu gündeme getirecek." dediği an, "ayyy günümüz de vardı amaaa, onları da başka bir gün dinleseeek..." İnşallah gününüzün olmadığı bir günde...

Godsyndrome 11 Ağustos, 2008 09:23  

İki hanımefendi de aynı dertten muzdarip olduğuna göre;veliler örtmenleri güne davet etsinler,veli toplantısına gerek yok bence."Kızınız çok yaramaz hanfendi ama siz kısırı çok güzel yapıyorsunuz,elinize sağlık".

Hülya Konar 11 Ağustos, 2008 10:09  

şapkadan tavşan çıkartmak mı :)alemsin :)

pantalon paçasını kaça kıvırıyorsunuz/yapıyorsunuz/kısaltıyorsunuz/
istanbul da 5 ytl ve ben sinir oluyorum.hadi herzaman gelen müşteriyim(bu da nedemekse)diye benden 4 alıyor terzi ama bazen buna rağmen 5 alıyor,neymiş efendim bunun kumaşı farklıymış...
kandırıyor dimi bu terzi beni Godsyndrome?

Godsyndrome 11 Ağustos, 2008 10:26  

Biz 3 ytl'ye yapmaktayız.Ayrıca kumaş pantolonlarda kumaş farkı yapılan işin içeriğini engellemez.Kumaş farklı diye başka türlü mü kıvıracakmış paçayı alla alla:))

Hülya Konar 11 Ağustos, 2008 10:30  

neee biliyordum ben kazıklandığımı:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP