20080924

Sofya Loreeen Sofya Loren öpsün seni Zeki Müren

Yaşasın beni de seviyorlar artık.İçimdeki kompleksli köpek kuyruk sallamaya başladı.Madem günün blogu seçildim.Günün blogundan tavsiye;
Yanda bulunan Chaotic’den başlayıp ilhamperisine uzanan linklere tıklayın(bir de ayrıntılar yazan fotonun üstüne tıklarsanız orda da epey blog var) zira hepsi benden daha nitelikli bloglardır.Kefilim.Sevgiler

10 kişi karşıladı;:

¢ido$ 24 Eylül, 2008 00:44  

salladığın yazıyı ilk ben karşılıyor olmanın haklı gururunu yaşıyorum :P tebrik ederiz efendim günün bloğunu :)

Arka Sıra HANEDANI 24 Eylül, 2008 03:11  

bize diyor abimiz...
teveccühün godsyndrome, ayrıntılar'da olsak da, "şeytan ayrıntıda gizlidir" demi ama?
(kendi bloğuma şeytan dedim ama..)

Hülya Konar 24 Eylül, 2008 05:16  

blograzzi de günün blogu olarak "godsyndrome" görünüyor...

bugün, senin güzel ve samimi yazılarından & bir o kadar güzel blogundan çok daha fazla arkadaş haberdar olacağı için sevindim...

sevgilerimle godsyndrome...

Godsyndrome 24 Eylül, 2008 12:38  

hepinize teşekkür ederim:)

osuruktanteyyare 24 Eylül, 2008 13:20  

günün bilöönü görmeye geldim :P
tebrikler tekrar :)

Kriptograf 24 Eylül, 2008 17:25  

bende osuruktanteyyare gibi günün bilogunu görmee geldim,gördüm.
my ego is your lego
tuttum bunu :)

MyBiber 25 Eylül, 2008 00:57  

Biraz utanarak yazıyorum bu kadar geç kaldığım için ama inan kendi blogum günün blogu seçilse ancak bu kadar sevinirdim. Hani senle sürekli hayata bağlanmaktan ve vazgeçmemekten falan bahsettik ya şu son günlerde; benim yazılarımın üzerine işte sana bir neden daha! ;) Sevgilerimle. Hep böyle kal!

Godsyndrome 25 Eylül, 2008 02:30  

Ablacım böyle yazarsan ben utanırım.Çok sevindiğini biliyorum. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim:)

böcük 26 Eylül, 2008 16:34  

Ben de teprik için geç kalmışım ama son zamanlarda net aleminden çok uzağım malum :p Geçmiş günün blog yazarı teprik ederim seni canı gönülden :D Hep bu çizgide devam et ve biz de zevkle okuyalım :)) Nokta efenim :p

Godsyndrome 26 Eylül, 2008 16:58  

teşekkür ederim böcükcüm:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP