20150714

Yaz


Hepsinin içindeyim, hiçbirinden değilim.Gözüm dalmış gibi bakıyorum hayata çoğu zaman, aradaki farkındalıkları şaşkınlıklar takip ediyor. Balıklama atlar gibi atlıyorlar hayata, ben yavaş yavaş adımlıyorum.Su çok soğuk diyemeden,su çok güzel diye ekliyorlar.Ben deniz de sevmem ankaralıyım.Ser'de kibarlık var ve bolca çaresizlik.Efendilikten boğulduğumu bilmelerini de istemem. 
Hayat nitelikli insanı ödüllendirir.Ne zamandır bu çınlıyor kulaklarımda, cevap bile aramıyorum. Hayat zor falan değil,hayat yavşak.Bu yavşaklığa müsaade edişime değil de göz yumamayışıma içerleniyorum.Ve bir şerh düşeyim kafandaki soru işaretine: müsaade etmek başka mir'im, göz yummak bambaşka.
Mevsim yaz ve ben içimde ölmemeye direnen yerleri öldürmeye gidiyorum.Çünkü en güzel dert çektiğin dert.Alışkın olduğun,bildiğin,o daha kapıdan çıkmadan gelişini gördüğün dert.
Senin ne dertlerin var jeremy?Sorduğuma bakma öğrenmek istemiyorum.Koca bir dünya, koca bir sen, ve  elinden tek gelen ... neyse.
Çok güzel olabilirdi jeremy.Lakin elinde sadece kırmızı boya var diye kırmızıdan sanat eseri yapacak değiliz.Olmadık yerlerde açan çiçeklere kinimiz derinden.Harfler kayboluyor ve iç dökmenin de modası geçiyor.Daha ne kadar anlatırım bilmiyorum.
Dengimize düşmedik jeremy bi zahmet denge de aramasınlar.Sigarayı güzel iç, güzel bir şarkı bul. Sağlıcak'la kal.Niteliksiz insana ödül yok.

Serhat Neşesikeder.
14Temmuz2015

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP