20150701

30 yıl bir terzinin el işlerine baktım Kemalettin ve inanır mısın hiç düşünmedim terzilik hakkında. Ben terzi olsam mezurasız bi terzi olurdum mesela.Göz kararı dikerdim elbiseleri ve muhtemelen hep bol gelirdi.Gözlerimden çok, elbise diktiğim vücutlara kızardım.Niye benim gördüğüm gibi değilsiniz diye.Elbise dediğin çünkü göznuru bir bakıma.Sen benim gözümün saçtığı nurlara niye kıyıyorsun? İltifat Terzihanesi tüm gururu ve büyük bir hayal kırıklığı ile batardı.Emlakçı açılırdı yerine. Saksıdaki limon ağacımla kalakalırdım öylece. Terzilerin en güzel yanı ne biliyor musun Kemalettin. Yanında bişey satamaması.Hani kitapçı yazıp oyuncakla dolduruyorlar ya, ekmek büfesi ama uçan balon da var,Çiğköfte salonu lakin mantıları da meşhur.Neyseniz o olun be kardeşim.Bak ben kalakalıcıyım mesela.Terzi de olsam,eczacı da veyahut saat ustası.Tüm paralel evrenlerde her türlü bi şekilde iş döner dolaşır ve ben kalakalırdım.Görüyorsun ya Kemalettin, kuantum bile çaresiz. En güzel elbiseyi dikecektik bak nerelere geldik.Vesselam birşeyler durmaya başladı Kemalettin.Ben durmuyorum.Lakin gençlik de kalmadı yoruluyorum.Dur diyen ses daha bi gürültülü olmaya başladı. Madem duruyor herşey sen de dur.Ne dersin kemalettin belki ilerde burayı okuyup durmaya başladığımız günmüş deriz.İçmeye sebep birşey daha olur.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP