20150806

ton

Züleyha'ya demişler,
bak ay çıktı.
Züleyha demiş,
Yusuf göğe mi baktı.

Yazımızın bununla alakası yok tabi.Alakasızlık yazgımızın olmayan amortisi.İskeletor, He-Man'in amcasıdır bunu biliyor muydun? Ben biliyorum mesela pek bir işime yaramıyor. İşinde gücünde adamım zaten,işim b12'si eksik içorganlarıma batıyor. Kıyı kesimlerimiz çöllerle kaplı anlayacağın, iç taraflar bataklık.
Hiç hayalkırıklığının sesini duydun mu müdür? Ben duydum, çok hayalkırmış olmanın yaldızlı madalyası.Karşındakinin ses tonu: o yılgınlık,şaşkınlığın karıştığı tiksinti, radyomuz istiklal marşının ardından yayınına ara veriyor.Anlamıyorsun anlıyorum.Hani şöyle düşün çocuksun ayakkabını bağlamayı yeni öğretmişler.Bağlamışsın bir güzel lakin bi yerde de çözmek gerek ve sen tutup yanlış bağcığı çekiyorsun.İşte sanırım bana ne öğretildiyse ben hep yanlış bağcığı seçtim.Ha sen diyeceksin ki madem kördüğüm kesiver İskender gibin, lakin hafız babamız da filip değil, öküzgözüne düşkünsek, öküzbaşa binemediğimizden.Bak yine anlatamadım. E sen de tarih bilmiyorsun napalım.Ben biliyorum.Bugün altıağustos doğmamış kızım üniversteye yazılmış, hissi kablel vuku'larımın doruğundayım. Yine de iltimas geçemiyorum herkese, bekletip gelmeyenleri anlıyorum yollar uzaktır amenna, beklediğim sesi duyurmayanlara kırgınım.senin o sapsağlıklı ses tellerin beni attıkları ateşe mangal mı olmalıydı? Bazen nasıl da acıtıyor evlatlık olmadığını bilmek.
Züleyha'yla başladık Yusuf'la bitirelim madem.Çocukmuş bizim peygamber.Ayna'ya bakmış köle olsam kaç para ederdim acaba demiş. Yıllar geçmiş pazarlara atılmış bizim döviz kuruyla üç kuruşa satılmış.Kıssadan hisse,


Neyse...

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP