20150514

PEra

Kurmalı pırıl pırıl bir oyuncağım, tam da misafirler gelmiş bakın ne güzel bişey bu denilecekken bozulan. Bozulmama bozulan insanlarla göbek bağım çelikten. İç aksamı iyi bir saatim, dışım biraz eski.Çalışıyorum ulan, biraz da hatırım var. Yine de eskiyim, yine de pek para etmiyorum. Vitrinler pırıl pırıl zaten.Benim sonum şaşkın bir hurdacının sokaktan geçişine bakar. Mecnunum, Leyla pek meşgul.Ferhatım,dağlar denize dik.Kerem değilim aldım dersimi.
Rakı yok,elde tuborg.Sadece uzun samsun satılıyor Medine Büfe'de.
Mayıslar kötü geçer.İnsanlar Mayıs sever.Bahar'mış.Ağaç mıyız amına koyyum. Yine gelmişler. Erol Evgin dinlemeye gelir gibi gelmişler. Ben de işte sahnede Ümit Besen çaresizliğinde duyulavmi diyorum.Pek sarhoşum ne yazdığımı bilmiyorum.
Bi keresinde Ceren diye bi kıza aşık olmuştum.Adını da arkadaşı ona seslenirken duymuştum. Zaten bir kere gördü beni.Ve sanırım sevmedi.Tanımıyordu bile tanısa hiç sevmezdi. Tek gerçek aşkım Ceren'miş gibime geliyor şimdi.
Ruganlarımı Pera Palasta eskittim diyen adam gibi gülüyorum şimdi tüm hayatıma.Kendisi efendim eski maslahatgüzarımız değil, bildiğin garson Nuri.Rugansa rugan,Pera'ysa Pera. Eskittik bitti.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP