20150512

Anatomi

Sizi hareket ederken görmek korkutuyor beni.Saat daha yedi dediğinizde mesela.12 mayıs olmuş salı günüymüş saat de henüz akşamın yedisiymiş gibi konuşuyorsunuz.Bense olacak tüm yedileri düşünüyorum. 23 ekim 2019 perşembe günüymüş sizin yerinize başka bi kaygısız: saat henüz akşamın yedisi demiş gibi geliyor.Ben onca yedi'yi görecek gücü nasıl bulurum kendimde diye korkmaya başlıyorum.Hiç durmamanıza hayranım.Ben durmak istiyorum, durup nefes almak, sizi susarken görmek. İntiharımın şeklini düşündüğüm anlarda araya girmeniz ifrit ediyor beni.Ahmet efendi yarın kaçta gelecekmiş? Durun şurda bi öleyim desem.Tamam da Ahmet efendi yarın kaçta gelecekmiş diyecek gibisiniz.Şahsen Ahmet Efendiyi yanımda götürmek istiyorum.Bok yoluna gitti dersiniz.
Ağlamaktan korkuyorum şu aralar.Ağlamamın biteceğinden emin olduğum zamanlar çok kolaydı oysa.Mal müdürünün evrağı havale etmesini beklerken dizlerimin üstüne yıkılmaktan.Umarsız bir biletçi, abi 8 otobüsü dolu dediğinde boğazına yapışmaktan. Ankarada yer yok bana,bari sekiz otobüsünde olsun.En arka olsun,tekerlek üstü olsun, muavin piçin teki olsun ama bari bana orda bi yer bıraksanız.De ki nolmuş dokuz otobüsüne bin.Mevzu o değil ki azizim, ölümsüz bi sivrisinekle bi odada hapsolmuş gibiyim.Oysa siz ne kadar insansınız ve pek de umutlu.Dua etmenize de hayranım mesela.Mevladan tokat yememenin getirdiği kibrinize.Zorla gittiğim cuma namazlarında siz oğlunuza iyi bir üniverste dilerken ben kusura bakma habersiz geldim, umarım affedersin diye sesleniyorum uzun zamandır başka dua da bilmiyorum.
Öz babamın üvey evladıyım, sevgilimse sıkılmak istemiyor benimle.Amcanızın baldızının kızıyla 45 dakika konuşup evlenmenize bu yüzden hayranımdır belki,üstüne bir de çok seviyorum demenize. Biz hep mi az seviyorduk.
Eskiden klarnet vardı, beyaz peynir, yeni rakı.Çok yenildik,kalmadı tadı.Tüm ümidim kanserdedir diye abansam da sigaralara, virüs bile uğramıyor buralara.
Yani mir'im on ay geçiriceğiz birlikte.Delirmenin sırlarını vericeğim sizlere.Sonra teşekkür edersiniz. Yok yok pek bi insansınız, teşekkür falan bilmezsiniz.

1 kişi karşıladı;:

BlahBlah 13 Mayıs, 2015 10:11  

içince geçmiyor ki.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP