20150511

La la lalalalala

Yüzümü kestim dün.680 bıçaklı,ekstra özel,ultra kaygan,fena afilli traş bıçağımla hem de.Zaten asi ve sınırtanımaz bi erkek de olamamıştım bıçağı aldığım zaman.
Gözüm bir an kendine baktı.
Kaç dedim kendi kendime.Kaçabileceğin kadar kaç.Ben de biliyorum yolun sonunu yanlış olmasın. Kendimi bırakmak istiyorum ne olacaksa olsun diye lakin şanssızlara göre bir iş değil bu.
Dünyayı kurtaracak kadar tetikteyim, uranüse gidecek bir feza pilotu disiplininde, budist rahipler kadar sabırlıyım bir tas çorba mevzubahsinde, Vesselam bunları yaparak ancak ayakta durabiliyorum. Bir de boşvermeye kalksam var gerisini sen düşün.
Yumurtanın akı,zıkkımın kökü,hadi canımın ca'sı ve bir sürahi suyla 6 katlı pasta yapıyorum.Tadı bozuk diyorlar, özür diliyorum.Bana sorsan ab-ı hayat kokuyor nefesim.Lakin ölecek olanların katili, çoktan ölenlerin müsebbibiyim.Ölünün müsebbibisi olmaz deme.Oluyor.
Yapılacak sürüyle iş var.
Yaşım daha genç nolcak, ne olmayacağını bilmenin ağırlığıyla ne olacağını görmeliyim.Anne bana olunca anlayacağınız şeyi, anne baba olmadan anlamalıyım.
Ve beklemeliyim.Bizim solcular ankaradan bir kaç koltuk kapsın hele, Çocuk büyüsün de bir, yılbaşı olsun da mustafagiller cebime girsin.o günler gelince bekleyecek bir şey çıkar nasılsa.
Daima genç serhatım ben, hayırlı evlad, ucuz sevgili,uyyanı sikmeyen cüce,rapunzelin berberi. Sıfat sahibi olmaya yetmiyor, oğlumuz ne iş yaparın cevabı.Sıfatların yerini lakaplar dolduruyor.
Gizli özne hiçkimse.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP