20150411

x

Yarın yine iş var, sana pazartesi sendrom gülüm, bana ömür sendrom! İlerde desinler bu sendromun tanısı, adı, sanı Serhat Neşesikeder tarafından konulmuştur desinler.Bunca sene yaşanır mı lan diye korkanlarda görülüyor desinler.Bu da istemeden teşhis ettiğim bi rahatsızlık işte.Şahsen ben kendimi hep hastalığın görüldüğü ilk insan olarak hayal etmişimdir.Kalp kanseri mesela.
kalpkanseri (lat:corcanser) : anlayışsız insanların,hastalıklı zihinlerin insanın kalbini kemirip bitirmesiyle oluşan rahatsızlıktır.Hastalarda yaygın biçimde b12 eksikliği, beyinde yanık ve alkole yatkınlık görülür.Hastalık ilk kez 2015 yılında türkiyeli bir serhatta görülmüştür.
Bence şahane olurdu azizim.
Neyse konumuz bu değil.Tarihe not düşelim.11nisan2015: gözlerinin içine bakmak istemedim.Bu anlayışsızlığın farkında olmadıklarını görmekten korktum.Nasıl yaşayabildiklerini anladım.-mış gibi yapmayı ezberleyişlerini.Anlaşılan kudretli gen biliminin istisnasıyım.

2 kişi karşıladı;:

Neslihan 12 Nisan, 2015 23:21  

bak bana taniyi koyamamislar zamaninda sen bulmussun halbuki bende o hastalik 2000 den beri var yalniz degilsin yani ;)

Godsyndrome 14 Nisan, 2015 22:27  

geçmiş olsun :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP