20150314

364258


Dikili ağacım yok,melikgazi mezarlığında altı kabir sahibiyim. Hepsi de aynı şeyi söyler.
Biz zaten çoktan ölmüştük.Tek cümle kurabildiğin sınav sorusu gibi.Kurallı yaz,devrik yaz, ne yazarsan yaz aynı cümle.36,42,58  öldüğümüz yaş önemli mi, hep aynı cümle bizimkisi.21 inde leylekli köprüden atmadıysak kendimizi, ille de onkolojiden çıkma kağıtlar beklediysek efendiliğimizden. 
Bu evde tek bir tıkırtı yok, içim çanakçı deresi.Yüzmeyi öğreneyim diye girdiğin vefakat öğrenemediğin, yüzme bilmediğin halde boğulamadığın. Ne bok yediğini anlamadığın... 
Aklımda vasiyetim yazılı, adem elması değil bendeki özür yumağı.Havvadan muaf Adem'ler familyasının son halkası.
Hayattan umut kesilmez ki diyen sevgili abim.Kesilmeyen umutların hikayesi çok bende.İşe yaramaz Temmuzun birinde rakı saati beklerken içilen çaylar eşliğinde "çocuğumun adını Umut koyucam" demişti adam.Bir umut olur belki bize. Umut şimdi on yaşında ve oldukça öksüz, gayet yetim. 
Yalnızlık Allah'a mahsus yalnız yalnız nereye kadar diyorsun.Biliyorsun şirk çok günah lakin bizdeki yalnızlık;o mahsusluğun bize mahsup edilmesidir. Biliyorum anlamıyorsun.
Hep böyle gitmez diyorsun.Hep'e gerek yok sayın abim.Bi kere gitti.Pir gitti.Beni bıraktı gitti. Ben kendimle napardım düşünmedi gitti.O beni hiç sevmedi gitti.Ben de kendimi hiç sevmezdim. Kötülüğe bak,beni bana bırakıp gitti.
Sen ne kadar kör var bilir misin? Geldiğini görmezler. Görülmemeyi bilir misin? Ha senin körler ülkende tek gözlüler kral olur.Buralarda gözünü oyarlar adamın.Körün başına kral olmak bize göre ayıp olur. Görmediğimden değil yani.Bekliyorum.Bu yaşıma kadar; iki japon balığı,bir vefasız,bir tayin bekledim.Sırayı bozdum arada kendime gelmeyi bir de emeklilik bekledim. İnanır mısın hiçbiri de gelmedi.Öğreniyor insan gelecek bişey değil, benden bişeyin gitmesini bekliyorum. 
Baydım artık biliyorum.Az kaldı bekle,ellerinden öpüyorum.

1 kişi karşıladı;:

brownian 15 Mart, 2015 12:55  

Baymadin.

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP