20141021

Salı postası


Onlar gibi yaparsam onlardan biri olurum.Bok olurum. Siyah bi boya alıp bunu salonumun duvarına yazmak istiyorum Kemalettin.Bir faydası olur mu?
Bok olur dediğini duyar gibiyim. 
Okurken güzeldi Kemalettin.Benim kafam kimyaya basmazdı sen kompozisyon yazamazdın. Okul bitti benim kovalent bağlarla derdim kalmadı, sen güzel girişler yapıp gelişme ve sonuçla ilgilenmiyorsun artık.Anafikrin hayırlısı.
Lakin yaşayamamanın biteceği yok.Benim kafam yaşama işine basmıyor arkadaş diyemiyorsun. Kopya da çekemiyorsun. Mehmet bu yaşama işini güzel hallediyor o ne yazıyorsa ben de aynısını yazayım günlere diyorsun.Onun kağıt 100 alıyor sen otuz alıp kalıyorsun öylece. Kağıt aynı kağıt tıpkısını ondan döşemişim.Olmuyor.
Vesselam kendimden kaçmak için ne yöne meyletsem sonuç ben kendi cehennemime döneyim abi,musluğu açık unuttum oluyor.Daha da dönmem yolumdan Kemalettin.Yolum? Biliyorsun işte;yolsuzum.
Belki buralarda bunca zamandır beni, dolayısıyla da seni okuyanlarla denk geliriz bi yerlerde.
Onlar anadolunun bi kasabasından geçerler.Ben işte dairenin önünde sigara içen asık suratlı memurum.Haftasonları kuğuluparkta otururken kuğu fotrafı çekenleri dövme isteği dışında aslında iyi çocuğum. Serhat bin Neşesikeder. 
Sen de işte asker doğan Kemalettin Hertürk.Ankarayı görmesi nasip olmayan angarabebesi. En azından gençliğimiz güzeldi.Lakin bu yaştan sonra yolun kalanını eşeklerle gidicez.Eşekleri adam etmeye kalkıp olmamalarına içerlenicez. Rakı dök, kurumasın sitemlerimiz.
Bazen Ankaraya bakıyorum.2013 resmi sayım: 5.045.083.Bize kalacak Ankara bırakmayan ibneler diyorum.Bazen facebooktan senin Aslıya bakıyorum. Sohbet aralarında sana yeni haberler vermek için.Bu arada benim kaltak şarkıcı olmuş. Neyse.
Saat 02.01 sen şimdi bitmeyen düşmanlarımız için tatbikat halindesin, ben Mahsuni dinleyip bira çakıyorum.Bir avcı vurdu bizi.Bin avcı yedi.
Sağlıcakla kal.
211020140207
İmza:

Serhat Neşesikeder.

2 kişi karşıladı;:

Android 11 Ocak, 2015 19:18  

ben şimdi yine böyle yapayalnız kaldım ya hemen geldim buraya.
mal gibi yazılarını seslendiriyorum sanki kendi monologlarımmış gibi.

işte bu da öyle bir hobim.

Godsyndrome 12 Ocak, 2015 18:50  

delisin delisin

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP