20141013

Tümevarın.

Başın sağolsun Kemalettin.Kayın olan baban ölmüş.Tam da torunu dede demeye başlamıştı.Lakin sanırım ölmek istemediğimiz an gelince ölüyoruz.Hadi tüme varalım demek ki hiç ölmeyeceğim. Şimdi düşündüm de ölüm de tüme varmak bi'nevi.Lakin kimse fikrimizi sormuyor.Tüme varmak istemiyoruz belki, bu kadar yarım yaşadıktan sonra.Çolak Osman ellisine gelmiş.Abi kol nakli yapılıyor demişler.Yok demiş o kol bana fazla gelir.Bizimki de o hesap.Neyse konumuz kol değil kayınolanbaban.Kayıp olan baban der gibi oldu bu da, gerçi artık aynı şey.
En çok da ben saçmalarken susmanı özledim lan it herif.Birayı hiç sevemedim bilirsin lakin bazı akşamlar da sadece bira.Beynimin içinde hisaishi çalıyor.Sen tanımazsın siktiret.Bugünkü konumuz intikam soğuk yenen bir yemek değildir olucaktı aslında.Vefakat ölülere saygımızdan yoğun gündeme ara verdik.Ölmelerini kıskandık içten içe gündem bu kadar yoğunken öyle aradan sıvışmak... Biz keriz gibi daha yaşıyoruz bak.Derdimiz yetmiyor gibi bi de kendilerini özleticekler şimdi.Belki de derdimiz gerçekten yetmiyordur.Ne olursa olsun az geliyordur.Sandal olduktan sonra deryanın kendisi başlı başına dert değil midir zaten?Sunay Akın'a döndük anasını satıyım.
Vesselam; alkol en çok yorgunken güzel.Herşeyden yorgunken, içeri giren havaya yine mi geldi lan bunlar diyen ciğerlerinle güzel.Parmağına bir oyuk açmış tükenmez kalem izine sigara yerleştirirken güzel.Hayat güzel Kemalettin fakat biz çok uzağındayız sadece.Yaklaşırız elbet.O gün de tutar ölürüz, piçlik baki.
Hoşcakalasın.

1 kişi karşıladı;:

deniz 04 Kasım, 2014 11:58  

"Hayat güzel Kemalettin fakat biz çok uzağındayız sadece"
bunun farkında olup neden bişeyler yapmıyorsun.
korkuyorum en sonunda bana küfür edeceksin :) ne diye sürekli iyilik dolu şeyler yazıyorsun ben böyle iyiyim falan diye :) neyse son sözümü de söyleyeyim bir daha da bir şey demeyeceğim kemalettin ve sen ne olur bişeyler yapın okudukca bizim de canımız yanıyor illa tanımaya gerek yok

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP