20140711

Ramazan

-Ben ramazanda doğmuşum Kemalettin.Dedem de demiş ki adıyla geldi çocuk yazın nüfusa ramazan.Cin tutan bir amcam var yine bir gün hasbihal esnasında demiş ki erenler söyledi bu çocuğun adı olmalı İsa.tabi babam dinler mi hiç demiş ki Siktiret Serhat olsun.Ha işte o gün bugündür ne boktan iş olursa olsun siktiret suç serhatın olsun-

Allahı bulamamanın ne çok yolu var.Rakı mesela veyahut teravih.
Buralarda imamın demet akalından farkı yok kemalettin.5 vakit namaz+teravih+7 sala garipler sürekli mikrofon başında.İstek yolluyorum arada, biri de sıkılıp ah bu gönül şarkılarını çalar mı acaba diye ama;
mamafih bittabi hakeza  tanrı pek muhatap olmuyor garibanlarla.
Akşam 21.00-22.30 arasında imam arifle serhatın playlist'i arasında ne düetler dönüyor  duysan şaşarsın.
Salavatların arasına behiye aksoylar karışıyor.Sizin sofralar mercimek çorbası benimkiler anason kokuyor. Tecrübeyle sabit azizim celle celalühu türk sanat musikisinden pek hazetmiyor.
Allahı unutmak da çok kolay olurdu Kemalettin lakin keşke sabah namazları bu kadar güzel olmasaydı.
Gündüzleri izleyicilerden "niyetli misin" şeklinde pek çok soru geliyor.
Niyetliydim çok önceden,akşam güneşi inceden batıyordu neye niyet,neye kısmet dedim.Kısmetsizliğime ah ettim.Ah ettikçe kahrettim.Sordum soruşturdum ben kime n'ettim.Ne sevenim ne soranım vardı öyle yalnızdım ki bir cevap bulamadım.
Ben seni çok seviyordum lakin yollar çok uzak.Ben seni çok seviyorum da özneler fiillere tutsak.Ben seni çok seviyorum da Zeki Müren erken öldü.Kanadı kırıldı kuşun uçmaya küstü.Erkek olamadı bi türlü sünnetliği tabut örtüsü.Ben seni çok seviyorum da dünya orospu çocuğu.Ben seni çok seviyorum da,
daha
daha niceleri.
Neye anlatıyorsun,niye anlatıyorsun,kaçtır anlatıyorsun.Ben öldükten sonra demiş balık sikmişim derin gölleri.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP