20140701

Mendilimde emporio armani


Cezayir Almanya'yı yensin.Biraz da kürdistan olsun buraların adı.Türkler de Hasan Dağına bağımsızlığa çıksınlar.İzmir'i yunanlılara verelim zira bizimkiler iyi bir otogar bile yapamamışlar.Ben rakıyı bırakayım,sen kahpeliği.Çocuk bile yaparız belki.Eve kedi alalım,adı Tiryaki.Hadi bişey yapalım çok canım sıkılıyor.Bu yaştan sonra bu kadar sıkılmak bu yaşa yakışmıyor.Çünkü bişeyler de yakışsın artık.Efendi bi adamsın sana hiç yakışıyor mu demesinler. Anladın derdimi ooo serhat bey yine gelenler gelmişler.Şahsen azizim bu sefer çok uzun yoldan gelmişler. Açlar açıktalar,bi açıklığa acıkmışlar.Ben Değ vitaminine hasretken mirim;nerde yetişiyor bu kadar zenci?
Bazen,Ahmet abi diyorum:İnsan yaşadığı yere benzer.Na işte bu yüzden bunca keder.Sonra bi Ahmet abim olmadığını hatırlıyorum.Ah be olmayan Ahmet abi.En çok ramazanda/ "niyeyse" /bi umut varmış gibisine             -garipsiyorum-
Geçen gece,biri yirmi geçe ikametimden 30 km ötede köyün birinde -ki düşün o saatte bunalmışım iyice kaldırdım kafamı göğe;Allahım dedim -ki o da şaşırmıştır fikrimce
....
Sonrası gelmedi.Ulan bi insan Allah'a ne diyebilirdi?
En çok neye içerliyorum biliyor musun.Bişey olmamasına.Ben hayatla bağımın hep bir takıntıyla kopacağını sanırdım.Begonyalara merak saracaktım mesela, ya da çapraz bulmacalara, bu yüzden aldırıyorum bişey olmamasına. Olmayan bağlar kopmak zorunda da kalmıyor tevekkeli.
Zoruma gidiyor,herkesin bi  bahanesi var.Ne bu beden bunca zorundalık kaldırsın,ne de bu kadar zorundalık bunca soruyu taşısın.Artık bişey olsun Ahmet abi.Altta kalanın canı çıksın.

5 kişi karşıladı;:

PoLLy 01 Temmuz, 2014 14:26  

Aşinayız efendim, hislerinize...
Zaten de biz, birbirimizi hep hislerimizden buluruz, ordan tanırız en çok..
http://mutevelliheyeti.blogspot.com.tr/2014/02/ne-olacaksa-olsun-artk.html

Godsyndrome 01 Temmuz, 2014 19:25  

:) intihal olmuş resmen.Demek ki 5 ay sonra ben de hastaneye düşücem. Başka bişey olacak mı önden gidiyosun sen söyle :)

PoLLy 02 Temmuz, 2014 21:28  

yok müdür; hep yalnızlık, hep hüsran....

Android 09 Temmuz, 2014 15:11  

Ahmet is the new Kemalettin.

Godsyndrome 09 Temmuz, 2014 20:34  

hea kemalettin 2 G= ahmet

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP