20140813

Zaloğlu Rüstem


Hani rakı içerken Kemalettin çakırkeyf olursun sonra sonra bir duble daha koy dersin.Dursan sıkıntı yok ama bilirsin o bi duble seni uçuracak hatta bunun iktisatta bi adı bile var ama bir iktisadi ilimler mezunu olarak benim bizzat kendimin tek iktisadi bilgisi canımı sıkmayın alayınızı satın alırım olduğundan şu an isimlendiremiyorum.İşte şu an tam da o hallerdeyim.
Buraların da tadı tuzu kalmadı.Hep bin yazı olunca bırakıcam diye düşünürdüm.Milli formaya veda eder gibi lakin o kadar bekleyeceğimi de sanmıyorum.Diyeceksin ki nerenin tadı tuzu kaldı? Ben de işte o zaman derim ki haklılığını sikeyim Kemalettin.
Geçen yine kafa bimilyoncuya rehin canım sıkıldı sıkıldı attım kendimi balkona tırmandım demire.Olağanüstü dengem sayesinde yerçekimi aradığını bulamadı. Hatırlar mısın, Niksar'da meydan lokantasının damından hal'i seyrederdik. Ayakkabıcı ekremin çırağı halil kızlara pandik atardı.Ordan oduncunun damına ordan saadet teyzegillerin balkona ayrodinamiğimiz o günlerden yadigar.
Neyse işte beni güzel hatırlayın tüm Kemalettingiller.Godsy Neşesikeder.Zaloğlu Rüstem hikayeleri sever, Timur'u babası beller.Hep mi Neşet Ertaş?Hep Neşet Ertaş yine de cennette Zeki Müren'e komşu olmayı diler.Siz aşık olun azizim lütfen çok rica ederim biz oturmuş rakı içiyoruz.Aşkını kim almış siktiredin de işyerinden mualla ile mantık evliliği yapın.Biz oturmuş rakı içiyoruz.E madem evlendiniz bir çocuk yapın da zürriyetiniz düşmesin dile merak etmeyin biz rakı içiyoruz.Siz yaşayın velhasıl biz rakımızı içiyoruz kaderimizde hep kısa cümleler...
Şimdi sen bilmezsin çünkü kusura bakma ama cahilsin.Ali gitmiş Rüstem'in kabrine dur bi dakka olmadı saygımızı takınalım.Saygılı cümle tamlaması.
Hz.Ali Zaloğlunun mezarına gitmiş de,Zaloğlu Rüstem demiş ya hani:
Ey Ali; Allah sana aslanım dedi Bana kedim deseydi de, sen o zaman görseydin Rüstem'i...


Ali'liğinden habersiz Ali'lere aşkolsun, Rüstem olmak için yola çıkanlara cenk olsun.Rüstem olabilenlere selam olsun.Ömür dediğin geçer.Minimal düşün bey'im, sen fani ben fani bu hayat da biter.Madem amaç bu prangalı kubbede hoş bir seda bırakmaktır.
Son türkümüzü Macbeth söylesin:

Acı üstüne acı,
Kan üstüne kan;
Kayna kazanım kayna,
Yan ateşim yan!

Hakkınızı helal ediniz.

9 kişi karşıladı;:

Dışavurum 14 Ağustos, 2014 09:21  

Nooldu şimdi tam olarak Kemalettin? Yaz ama ben heppsini okuyorum...

Adsız 14 Ağustos, 2014 23:50  

Helal olsun da nereye gidiyoruz?
Gİtsek ne olacak?
Ölsek ne olacak?
Susacak mı aklımız?
Gönlümüz kabul edebilecek mi?
Var oluş acısı bu.
Yok oluş acısı değil.
Aslında acı da zan.
Her şey yalan, eğlence, oyun.
Yok olma diye bir şey yok.
Silinme diye bir şey yok.
Allah'tan başka da bir şey yok.
Allah var olduğu sürece de işler böyle olacak.
Ne sen ölürsün ne Kemalettin...
Enerji yok olacak değil.
Dönüşecek de dönüşecek.
Çeşitli biçimlere girecek
Dönüşecek de dönüşecek
Işığa dönüşecek kendi karanlığını aydınlatacak
Isıya dönüşecek kendi soğukluğunu, donukluğunu eritecek.
GErçekler böyle.

Bizim dönüştürme gücümüz yok.
Biz yaratıcının, enerjinin aynasıyız.
Allah kendini nasıl görmek istiyorsa öyle oluyor.
Allah'ın dediği oluyor.

yine her zamanki gibi zırvaladım

Mİlletten ümidini kestin, bizden ümidini kestin.
En doğrusunu yaptın.
Fakat ümit kesilmez, ümit etmeden parmağını bile oynatamazsın.
Ümit etmek hareket etmek, yaratmaktır.
Özünde ümidi, huzuru bulacaksın inşallah.
Her şey gönlünce olsun.

Kendime faydası olmayan aklımı sikiyim...
Bizi bu hale getiren sistemi...
Bir elma yeterken, 10 elmaya saldıran ademden bozma hayvanı...
Cennette şuursuz şuursuz hayvanlar gibi yaşarken, şuurlanıp da dünyayı cehenneme çeviren kendimizi...
Ne gerek vardı mülkiyete, üzümü fermente etmeye bile gerek yoktu;direk kafa olurduk tane tane üzümle,Kemalettin sofralarında...

Neyse, kendine iyi bak.


MeRiÇ 16 Ağustos, 2014 00:59  

müdürcüm o başta dediğin marjinal maliyet bildim ben onu...
hani senin her bir ek yazının bize sağladığı maximum fayda olayı. ki kemalettinin pencereden zirveyi anlatmak için iktisadi terimlerde bi halta yaramaz.
iyisi mi sen yazmaya devam et. buraların tadı sensiz çekilmez daha da kekremsi olur. sonra bizi rakıda paklamaz

deniz 19 Ağustos, 2014 15:24  

:( böyle gidilmez ki

serdar 22 Ağustos, 2014 21:30  

bu gidiş iyi gidiş değil

fevkalade olağan 25 Ağustos, 2014 14:15  

nereye gidiyosun müdür.. otur oturduğun yerde..

UYKUSUZ// UYURGEZER 26 Ağustos, 2014 15:57  

herkes susabilir, sen susma müdür. Kemalettin'i bizsiz bırakma:)

deniz 18 Eylül, 2014 09:09  

ya sen şimdi gerçekten daha hiç yazmayacakmısın :( ben hergün ısrarla bakıyorum bir umut ama maalesef hiç bir şey yok

murdum-erigi 18 Eylül, 2014 15:03  

gitmeyeydin iyiydi ya, neyse. Elimde birtakım iletişim adreslerin var diye çok sesimi çıkarmıyorum ama yazaydın en azından, iyiydi.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP