20130813

S'ondAN ÖNCE

Bu akşam içmedim desem inanır mısın Kemalettin.İnanma. Ben tam inanıyordum aslında, ama hani bilirsin. İnançlarım zayıftır biraz.Ulan dedim dolabında rakı varken içmeyecek kadar küstahlığı nerden buluyorsun. Hem de buralarda. Buralar demişken; akşam eve geldim cebimdekileri masanın üstüne boşaltıyorum. Aaa üstüne kuş çizilmiş 20 lira, ulan geçen ay benim cebimdeydi bu para.Belki benim paramın dönüp dolaşıp yine bana geldiği kadar küçük yerlerdeyimdir.Kapalı ekonominin bulunduğu yerlerde rakıya yöneliyor insan. Rakı insana umut veriyor Kemalettin.Umut öldürür dersem inanır mısın? İnanma.Zira hiçbişey öldürmez insanı ve öldürmeyen herşey  ağzına .ıçar -nokta olan yerde "s" var bu arada.Neyse!

Ben de işte oturdum hem içip hem yazıyorum.Söyleyemediğimde yazıyorum.Çünkü söylediğimde pişman ediyorlar.İnsanlar pişman etmeye meyilli Kemalettin.Ben de pişman olmaya meyilliyim.İşkenceye gel...
30 yaşında,sigara yanıklarıyla kaplı bir kanepenin başında, bekliyorum.İnsan içerken en çok kendini beklermiş Kemalettin.En çok kendini özlermiş. Pişman edilmemiş,içmeyi bırakıp bişeyleri meşgale edinmiş, istemekten utanıcak kadar yılmamış kendini. Tamam panik yapma gelmeyeceğini biliyorum bugüne dek kim geldi ki, kendim gelsin kendime...

Bugün babam arayıp, annen senin yüzünden kalp hastası oldu dedi.O da bişey mi dedim.Bilfiil kanser yaptığım var.Kaldı tabi öylece nbaba nbaba sen kimle dans etmeye kalkıyorsun acaba? Kendimden daha çok canımı acıtabilecek birini bulsam ayaklarını öperdim aslında.Ama insanın müsebbibisini bilmesi de güzeldir bence.Ben de birine telefon açıp senin yüzünden edip canseverlere küstüm demek isterdim. Lakin neye küstüysem tamamen şahsi nedenlerden.Kendine de telefon açamıyor insan.İletişimin yetersiz olduğu toplumlarda rakıya yöneliyor insan.

Bunlar bişiy değil azizim derdin büyüğü geride.Hani diyorum aklıma gelen başıma gelirse -ki gelir.Anason tohumlarını laboratuvar ortamında güçlendirmeleri gerekir.Zira o vakit bana rakılar neylesin. Bir şişe ispirtoyla ateşlenirim gecenin ortasında öylece piffutt diye giderim.Gitmek de istiyorum aslında ekselansları.Zira çok usandım herkeslerin kibrinden, çok usandım her hayata "neşe kipi" şeklinde etiketlenmekten, senin yüzünden Serhat ah evet ben olmasam Babil'in asma bahçelerinde sallanıcaktınız.Afedersiniz demek isterdim ama lütfen af maf etmeyiniz.Bi bakmışsın Kemalettin,birden gideriz.Öyle bir gideriz ki günahlarını yıkacak kimse kalmaz ortada.
Ah demedim Kemalettin.Ahettim.Kurudu tüm badem ağaçları.

1 kişi karşıladı;:

G.o.D 13 Ağustos, 2013 23:57  

Keşke badem ağaçlarına olmasaymış ahın...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP