20130502

hiç

Eskiden,içki şişelerinin boynuna bekaret kemeri takılmamışken; Rakıyı kafaya diker, içebildiğimiz kadar içerdik.Sonraki 30 saniyeyle-3 dakika arası yani kusmadan evvel herşey çok yolunda gözükürdü.Ama o yol başka bir yoldu.Şimdi de herşey yolunda denilebilir aslında.Sülalede teşhisi konmuş bir kanserli yok  -Kİ bu bizim sülale için tarihi bir sezondur mesela.İşim gücüm var sonra.Askerliğim tastamam,vatana olmayan borcumu ödemişim.Herşey yolunda gözüküyor aslında.Ama bu yol bambaşka bir yol.Yolum yol değil azizim.
Ben ki ne zaman bir fırsat bulsam belirsizliği seçmiş,ayrılığı seçmiş,uzakta olmayı seçmiş,rakibine avans verip sonra gol atmaya üşenmiş biriydim.Hükmen yeniktim.Hükmünüzü s.keyim diyerek içmeye gitmiştim. İçince içim dışıma çıkar sanmıştım -ki çıksa çok iyi olurdu.Bendeki iç'ten on adama his çıkardı. Lakin anason içi hiç edecek derken balon gibi şişireceğini nerden bilirdim. Ne çok içtik azizim, ne çok ağlar olduk, ne çok yazdık.Şimdi sana çok sevdiğim bir fıkra anlatıcam iyi dinle.Adam doktora gitmiş ve demiş ki " doktor bey karnıma dokununca çok acıyor" istifini bozmadan cevap vermiş doktor. "dokunma o zaman"
Ah, biz karnımızdaki acıyı ne çok sevdik.Çünkü başka bişeyimiz yoktu.Arada sırada kolejli kızlar oje sürerken söylerdi "sen de acıdan zevk alıyorsun Serhat" he amk he.Buralar hep bağ bostandı da sanki deli s.kmişti bizi "acı acı" diye dualar ederdik.Kendi kendine olamamış adama eyvallah da Kemalettin kendi kendine olmamışken bir de ahkam kesen adam/kadın bulduğunda yapıştır ağzına.Ve hayatında kafesteki kanaryasından,beşiktaş'tan ya da bulmacasından başka aşkı olmayan adamlara iyi davran. Bulamamıştır Kemalettin, sarılacak başka bişey bulamamıştır.Hep ondan.

4 kişi karşıladı;:

MeRiÇ 02 Mayıs, 2013 05:49  

o vakit tutunacak bir başka bir şey bulmalı Kemalettin illaki bulmalı bak öyle diyor müdür...

Godsyndrome 04 Mayıs, 2013 14:23  

rakı işte başka yok.

murdum-erigi 06 Mayıs, 2013 13:49  

o fıkrayı ben de çok severim, lisede enlatmak için seçtiğim fıkraydı hatta.

Müziğe, filme, denize sarılıyorum ben, kendimi onlar da bana geri sarılıyormuş gibi kandırabiliyorum gerçi, sanırım kandırabilmek burada önemli ayrıntı.

Godsyndrome 06 Mayıs, 2013 20:51  

beni kesmiyır be hafız

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP