20130508

Mayıs 2013

İki güne bir üç paket alır oldum sigarayı.Rakı dersen artık keyf değil,mecburiyet.Size Allah, bana rakı büyük.Tüm belki'leri bıraktım cami avlusuna, büyüsünler de vatana millete faydalı bir belki olsunlar. Herşey mümkün,ben hariç.Söylenmeyen,dudaktan çıkmayan,çıkması mümkün olmayan şey nasıl yazılır ki!
Hala beni korkutmaya çalışanlar var hafız.Bir keresinde hemotoloji bölümündeydim dizlerime gelen bi oktay vardı.Annesine hemen mi ölücem ben anne demişti.Muhtemelen şimdiye ölmüştür.Ne şanslı çocıksun sen Oktay.Bazılarımız hemen ölemiyor,hiç ölemiyor.Sonsuza kadar yaşamaktan çok korkuyor.Mevla o kadar acımasız  olabilir mi?Şüphesiz ki azabı rahmetinden boldur mevlanın.Rahmet kısmı zaten reklamlardır. Sonsuza kadar yaşayabiliriz allahmafza Kemalettin.Sonsuza kadar yaşayaıp bir daha hiç yazmayabiliriz.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP