20130430

Hadi ben deliriyorum da size n'oluyor!Siz dediğim bazı hepiniz'ler.Herkesin kendine göre bir cehennemi var müdür.Hani böyle sulak hayvan tayfası yumurtadan çıkınca en yakın ıslangaç'a (türk dil kurumuna hediyem olsun) koşuyor ya.İşte insan sınıfında da var bu ibnelik.En çok ne üzer bizi farzı misal Süheyla. Haydi yürüyelim Süheyla'ya.Budist darwinsel görüşüm (felsefeye hediyem olsun) buraya kadar tutarlı lakin tezimin ilk ve en önemli örneği olan bizzatbenkendimde tutmuyor.Kendi tezimi de kendim çürütürüm icabında kimselere bırakmam.Neden tutmuyor'un cevabı çok basit.Bilmiyorum.Nasıl tutmuyor? Cevabı çok ayrıntılı.Ben cehennemimden kaçıyorum cehennem üstüme üstüme geliyor.Oğlum diyorum kendime; zira ben kendime oğlum derim çünkü kendi kendime çok babalık ettim.Babamı yoramazdım düşünceli çocuktum ondan.Neyse işte oğlum diyorum Süheyla ejdadımı (j ile yazınca daha afilli) sikti. Ben Ayla'ya yeşilleneyim.Hop bu sefer de Ayla ecdadamı öpüyor.

Beni mutlu eder dediğim şeyin peşinden koşturayım diyorum.Dörtnala gideyim diyorum.Bakıyorum elimde sadece bir adet nal var.Üç nal ve bir atım daha olması gerekir.Ama gerekenler olmaz hayatta.Madem diyorum ben mutlu olmak için seçtiğim bu yolda daha yola bile çıkamıyorum.Buralar hep dutluk olsun o zaman ben buralarda kalıyım gitsin.Bırakmıyorlar.Bence bırakmayanlar adında bir alamet var abi.Melek,şeytan,cin gibi bişey.Görevleri de önemli konularda size seçme şansı bırakmamak.

Ben mesela çok güzel eğitim almış bir insanım.Lakin bir olay benim ağzımı yüzümü dağıtırken, bunun tam tersi bir olay benim ağzımı yüzümü neden dağıtıyor anlamış değilim.Anlamadığım çok şey var ve anlamadığımda sıklıkla içiyorum.ama gündüzleri içirmiyorlar.Sanki gündüzleri her haltı anlıyorum. Gündüz içemeyince akşam iki katı içiyorum.Çünkü yarın sabaha da yetmeli içtiğim.Sonra bana diyorlar ki niye bu kadar içiyorsun.Yaşayamadığında içiyorsun ibneler.Niye'si mi var.

Saat bir olmuş hafız.Ömrümün uzun yıllar boyuncasında olduğu gibi yine benden başka kimsenin olmadığı bir evdeyim.Yine dudaklarımda sigara var ve promilimi kestiremiyorum.Şarkı açtım yuğtubdan dışarda bir yaz yağmuru diyor boş sokaklar sensiz bensiz... olmam gerekirken olamadığım tüm sokaklardan özür diliyorum hafız.Çocukken geleceğimi çok merak ederdim.Merak edilecek bibok yokmuş oysa.Gündüz başkaları, akşam kendin; kendini bitiriyorsun hepsi bu.Bitse de gitsek hafız. Gitmek istiyorum ben çünkü,herhangibir yere siktirolup gitmek.Gidecek bir yer de yok.Gitmek olmuyor, kalsan olmuyor.Bırakmıyorlar.

5 kişi karşıladı;:

Adsız 30 Nisan, 2013 13:04  

Benzer ızdırap içinde olarak Süheyla'yı düşündüm o da Ferdi Tayfur dan bana sor u dinliyordur belkide, bir önce ki yazında ''eski sevgililerimi aradım'' demiştin ya Süheyla'yı da aradınmı onun ne durumda olduğunu biliyormusun?Hayat tek taraflı s....mez Godi bende senin gibi düşünüyordum fakat kendi kendimize hayatımızı öptürmüşüz.Şu bir gerçek ki hayatımızı öpenlerin hayatı da öpülüyor emin ol.Sevgiler.

eon 30 Nisan, 2013 23:05  

eline sağlık hafız yine derinden yazmışsın.

MeRiÇ 02 Mayıs, 2013 01:34  

bazı hepinizler"den olarak... hayatın delirtmediği var mı müdür. Bende anlamış değilim her olayın ne denesek açılır şemsiye kıvamına gelmesini.
yine içiyoruz yine... bir günde rakının sahtesi denk gelmiyor ki köreltsin dünyamızı, daha düşündüğümü yazmadan fark ediyorum dostun olur sevgilinin olur da sahtesi bir rakının olmaz godsy. bütün deliler bir alkole tutunuyor belki ondan.

Godsyndrome 02 Mayıs, 2013 03:22  

cansu:suç yine süheylaların gelse ikimizler de çok mutlu olurduk belki.

mustafa:eyvallah müdür.

meriç:belki de müdür.o vakit sadece içelim yapcak bişiy yok.

Adsız 10 Mayıs, 2013 12:25  

Suç ne gariban değilmi?Kimse sahiplenmek istemez Süheylaların suçu büyük demekki de gitsen ikinizler mutlu olsanız olmamı ?

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP