20130206

Sahi niye

Türk filmlerini sevmem; ne nostaljik olanlarını ne de şimdikileri.Yine de izlerim sanki beni mahşerde kaç film izlediğim,kaç kitaba sahip olduğum,kaç tabloyu seyre daldığım konusunda sorguya çekeceklermiş gibi.
Bazen kendimi Nuri Bilge Ceylan'ın hiç bitmeyen bir filmindeymişim gibi hissediyorum.Uzun zamandır Neşet Ertaş dışında bir şey dinlemiyorum.Ve burda Neşet Ertaş dışında bişey de duyulmuyor zaten.Türkü diye unutulmuşların marşlarını yazmış sanki adam.
Ben muhtemelen buralardan çıkamayacağım ama şimdi şimdi anlıyorum ki, herkesin bir müddet taşrada yaşaması gerek.İnsanlara bakıyorum,öylece uzun uzun.Bazen kahrımdan ağlamak geliyor, bazen suratlarını dağıtmak.
30'lu yaşlarında bir adam düşünün,bir otobüsün 2 numaralı koltuğuna bilet aldığını düşünün,otobüsün orta kapısının ordaki koltuk numaralarına bakarak koltuğunu bulmaya çalıştığını düşünün, bunu farklı zamanlarda farklı adamlarda gördüğünüzü düşünün.
-Abi 2 numara neresi,
-Ön taraflara bak fazla uzağa gitmiş olamaz.
Bana komşumun o binada oturup oturmadığını soranlar oluyor,giriş katta oturuyor diyorum bahçede sigara içerken.
-Giriş katta oturuyor giriş,
-Tamam abi
-Tamam da niye 8 tane zilin içinde en üsttekine basıyorsun?
-Nasıl abi?
-Yok bişey bas sen bas kulakları ağır işitiyor ya açar birazdan.

Sonra twitter'da şeker bir kızımızın yazdığına bakıyorum "ay bu ülke niye böyle"

10 kişi karşıladı;:

Kızılsakal 06 Şubat, 2013 19:56  

Güzel bişeyler okumayalı uzun zaman olmuş meğersem.

Unknown 06 Şubat, 2013 20:36  

Ahhh ahh senin örneklerin gibi belirgin örneklerim yok ama taşrada yaşamak, insanı bir yerden sonra zeki olmaktan bıktırıyor inan.. Böyle safça davranası geliyor insanın.. Ortama ayak uydurmak uğruna :/

G.o.D 06 Şubat, 2013 21:44  

Bir hafta sonu, bir otobüsün 2 numaralı koltuğuna bir bilet alacağım.

MeRiÇ 07 Şubat, 2013 00:32  

numarasız yapsalar ya şu otobüsleri...

Adsız 08 Şubat, 2013 10:58  

slm;Bu bloğu bir başkasına ait olduğunu düşünerek uzaktan izlemiştim.Madem ona ait değilmiş izninle bloğuna dahil olmak istiyorum.Benim yanımda ayrı bir yeri var çünki.Uzun olacağı için kendi sayfamda yazdım okumak istersen.
Ve bundan sonra yakından takip etmek istiyorum seni..Yorumların muhteşem .

Adsız 08 Şubat, 2013 10:59  

ve hatta başka blokların varsa onlarıda izlemek isterim.

murdum-erigi 09 Şubat, 2013 00:10  

Yeşilçam bir jenerasyonun(belki daha fazla) hayatını kararttı. Bir taraftan hiçbir şart altında aksamayan bitmeyen aşklar, diğer taraftan da ne kadar mıymıntı ve soğuksan o kadar çok esas(lı) kız olduğun garip senaryolar.

Yenilerden Gözetleme Kulesi'ni beğendim bi.

Taşra konusuna giremicem korkarım, korktum hatta.

Godsyndrome 10 Şubat, 2013 19:20  

patrick:eyvallah müdür,

kaan:ben de ondan korkuyorum.

god:sonra?

meriç:tabi keşmekeşe gel :)

sude:takip etmek için izne gerek yok, ama başkasına da benzetilmek istemem.

mürdüm:sen de dünyanın taşralarına gidiyon müdür.

Adsız 10 Şubat, 2013 22:28  

Başkasına benzettim demedim,başkası sanıyordum dedim.

Adsız 10 Şubat, 2013 22:42  


Ayrıca bir benzerin yok zaten:))en azından benim için.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP