20120722

Muhteşem Örümcek Adam

Spoiler mi ne ondan içeriyor diyorlar bu gibi durumlarda halbusiki filmi anlatıyom hacı dese daha samimi olur bence.Neyse,
Şimdi müdür örümcek adamı yine çekmişler bildiğin gibi, ben de sandım ki lan bundan öncekiler olmadı biz bi film çekelim de görün diyerek girdiler olaya ama yok.Filmde beğenmediğim pek çok şey oldu ama en çok canımı sıkanlar;
1-Mary Jane, yok abi filmde hani kızıl saçlı,ilik gibi vücutlu,pislik bi ailesi olan depresif  Mary Jane yok. Hem başarılı hem sarışın hem zengin hem babası polis bi kız var.Halkın kızı Mary gitmiş adı bile aklımda kalmamış bi burjuva kızı gelmiş.Onu görür görmez yıkıldım zaten.
2-Filmin sonunda bu kızın polis babası bizim spaydiye  yaranıcam diye yaralanıyor.Ölmek üzereyken  Peter herifin yanına gelip iyileşcen falan diye dalga geçiyor adamla.Adam tabi yılların polisi biliyor ölecek, lan diyor şerefsiz bana söz ver kızımdan uzak duracan, onu tehlikelere atmıycan vs.Bizim ibiş de sözüm söz hacı senin kızın bundan sonra benim bacımdır diyor.Ama filmin sonunda ne öğreniyoruz spaydi sözünü tutmuycak kızı bi güzel ayıklayacak o kahraman baba mezarında ters dönecek.Örümceklik kısmı muazzam yani hayvanlıkta üstüne yok Peter'ın ama adamlık kısmında çakozluyor işte.
Bence izlemeyin pencereden kafanızı uzatın yıldızları falan izleyin daha iyi. Sizi 1.5 saatlik bir ziyandan kurtarmış olmanın huzuruyla yazımı burda noktalıyorum.

4 kişi karşıladı;:

G.o.D 22 Temmuz, 2012 23:28  

Herkes böyle örümcek adam vs tarzı bişey olmaya çalışsa ciddi bir çoğunluk hayatında ilk kez bişeyleri başarmanın zevkini yaşayabilir =)
Ama ancak bahsettiğin Peter kıvamında

G.o.D 22 Temmuz, 2012 23:56  

Bi de keşke her gün yazsan

Godsyndrome 23 Temmuz, 2012 12:58  

g.o.d:ben batman olmaya karar vermiştim zamanında çünkü onda kendini yarasaya ısırtmaya falan gerek yok ama işte zengin olamadığım için kaldı o proje.Ayrıca hergün yazarsam çok saçmalarım böyle iyi :)

aubout vita 17 Aralık, 2012 17:02  

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir veya ödeme yasindaki seçin.
Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
Esnek kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP