20120720

apostrof

Şöyle bi baksan uğraşıyorum.Uğraştığımı sanıyorum ya da, oysa sonuca etki eden hiçbişey yok. 
Ramazan geldi mesela,evet yine.Ben mecburi bi riyakarlığın içinde oruç tutmadığım halde oruçluymuş gibi yapıyorum.Tutmadığım müdürüm tarafından anlaşılırsa ne kadar gereksiz iş varsa önüme onları yığmasın diye. Öğle arası kaçak göçek içtiğim bir iki sigara hepsi o.Sevabını almadan külfetini çekiyorum.

Bişeyleri değiştirmek için uğraşmak da aynı böyle işte külfet çekmekten başka bişey değil.Sevmediğim bi işte çalışıp,sevmediğim bi yerde yaşıyorum.Maaş olarak elime geçen de temel ihtiyaçları çıktığımızda bana ayda en fazla iki kitap aldıracak kadar bişey. Ahım şahım olmasa da üniverste okudum 5 sene boyunca bana bi getirisi olacağını düşünerek okudum hem de, oysa okumasam da şuanki işi yine yapabilirdim.74 lira eksilirdi maaşımdan, kurumun maaş farkı olarak koyduğu ölçüt o çünkü.Beş sene fazladan okuduğunuz için hakettiğiniz tutar. -74 lira- Ben ne kadar çabalasam da hayatın önüme sunduğu yal bundan öteye gitmiyor.
Mesai sonrası evime dönüp kendi başıma kpss çalışsam ne değişecek ki içanadolu yerine doğuanadoluda 300-400 lira bi fazlayla yine debeleniyor olucam. Daha ne kadar katlanırım bilmiyorum ama fazla kalmadığını biliyorum. Bir süre sonra artık yenilgiyi kabullenicem sanırım.Benim burda ne işim var dememe sebep olan insanlar gibi yaşamaya başlayacağım sanırım -ki gerçekten artık olması gereken bu demek ki diye düşünmeye başladım. İnternetsiz bi evim olur, keza kitapsız, maaş günleri "ödül" olarak tavuk döner ısmarlarım iş arkadaşlarıma, yatsı ezanıyla yatar,sabah ezanıyla kalkar üç öğün düzenli yemeğe başlarım.Hayatımdaki herşey ikameyle gider.Lazım olanın en ucuzunu arayarak ve hiç borçlanmadan,tatilleri memleketime giderek.Hiç yaşamış olmam gerçi ama asgari tahribattan sayılır o da.
Bir gün godsyndrome blogunu bulamazsanız bu yazıyı hatırlarsınız umarım.Şimdiden söylüyorum ki bi elveda bile demeden gitmiş demeyin.O gün bu anlattığım gibi bi hayatı "yaşamayı" kabullendiğim anlamına gelir. Aslında çoktan yapmış olmam gerekiyordu bunu ama çok inat bi vasat olmam sebebiyle sürüyor hala. İşin kötü yanı benim bunları kimseye söyleyemiyor olmam.Çünkü sevdikleriniz size umut vermek zorunda hissediyor kendini ve umutlu olmak sadece yorulmak anlamına geliyor benim için.Ben de onlara o dedikleriniz olmayacak,hastalarınız iyileşmeyecek, daha iyi bi gününüz olmayacak, her gün oruç da tutsan tanrı için bi anlamın yok türü bü sürü gereksiz saçmalığı söylemek zorunda kalmıyorum.
İnsan gibi yaşamak istemiştik.O kadar çok benzetildik ki sonrasında insana hiç benzeyemedik diye herşeyi özetleyen şaire saygılarımızla.

5 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 20 Temmuz, 2012 14:28  

katalizör madden yok senin.. :p UYRGZR -.-

G.o.D 20 Temmuz, 2012 16:32  

Dünyanın en korkunç şeyi böyle bi hayatı kabullenmek. Ne yaşadığın değil ama neyi, nasıl yaşadığın çok önemli bence. İnsan ruhuna nasıl kıyar offfff panikledim.

Dışavurum 20 Temmuz, 2012 21:41  

Yazıyı okudum, sonra yorumu okudum, daha da aşağı indim ve 1 kişi online idi. Evet o da ben.
Niye böyle bi şey yazdım ki sileyim dedim, sonra kıyamadım o kadar vakit harcamıştım çünkü, kalsın burda böyle...

brownian 21 Temmuz, 2012 00:36  

Godsy senin derdinin dermani Kpss'den alacagin 90 puandir, o da hic imkansiz bir sey degil. Olmadi ticarete atilirsin sevdigin bir sehirde, iki durumda da altindan kalkarsin diye dusunuyorum, biraz sen de kendine inansan hic fena olmaz.

Unknown 17 Aralık, 2012 17:02  

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir veya ödeme yasindaki seçin.
Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
Esnek kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP