20120717

Sanat Senin İçindir

Bir insanın yalnızca tek bir konuya odaklanıp,ne olursa olsun onu düşündüğü zaman bir çözüm bulabileceğine her zaman inanmışımdır diyen Casanova ya fena halde yanılıyor ya da yıllardır beni epey bir küçük düşürüyor. Gerçi bu söz her aklıma gelişinde ayda yılda bi manastır ihalesi kaptık hacı süper bişey yapıyım da elalem bi sanat görsün diyerekten yıllarca manastırın içinden çıkmadan kendini badanaya boyaya veren bunun sonucu olarak da oran/orantı mevzusunu tamamen yitirerekten manastırı mahveden adını bi türlü hatırlayamadığım şu rönesans ressamı geliyor aklıma.Biraz uzaktan bakayım neyi kaçırıyorum diye düşünüyorum lakin olmuyor olmuyor.  Tabii ki Mevlana sözüyle yatışan tıyniyette bi insan olmadığım için sabır,tevazu,şakirt tebessümlü bir sos içinde görelim bakalım ne olacak her nolursa olsun güzel olacak şeklinde esenlikler içeren kabullenmelere sahip değilim.Bu da beni daha gergin yapıyor ki her geçen gün daha da sabırsız bilene bilene bitmiş bitişi, bi hikayenin yarım kalışına eşlik etmiş biçare bi hiçlik olarak kalıyorum.Beynim patlayacak halde ama hayat belgesellerdeki gibi nazlı nazlı gamsız gamsız ve hiçbişeyde tek bi değişme olmadan öylesine geçiyor.
Bu yazımı da Herakleitos'a seslenip ne aynı nehiri gerizekalı orası göl,akan giden hiçbişey yok diyerek sonlandırmak da boynumun borcu.Tarihsel bi olaya ışık tuttum lakin yine de hiçbişeyin kıymeti yok.

11 kişi karşıladı;:

G.o.D 18 Temmuz, 2012 03:44  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
G.o.D 18 Temmuz, 2012 03:45  

Yazdıklarınla alakasız görünebilir ama aslında alakası var, hiç mi huzurun yok?

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Temmuz, 2012 10:50  

Casanova, Mevlana, Herakleitos..?? bişe annamadım ben.. söyle üçüde odama gelsin!!

Godsyndrome 18 Temmuz, 2012 12:43  

g.o.d:yazdıklarımla doğrudan alakası var müdür,zerre huzurum yok.

uykusuz ya da uyurgezer hanginizseniz: olmaz yaşlı onlar yaşlı.

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Temmuz, 2012 12:48  

"de" takıntısı olan hangimizse o değiliz.:)))

Godsyndrome 18 Temmuz, 2012 12:52  

ben her ikinize de söyleyim garanti olsun.

irennem 18 Temmuz, 2012 14:22  

huzursuzluğu bırak da içeri huzur girsin.

Godsyndrome 18 Temmuz, 2012 21:09  

ben onu bıraksam o beni bırakmaz.

G.o.D 19 Temmuz, 2012 05:27  

Huzursuzluğunu bırakmasan da huzurunu içine sığdırabilirsin bence

murdum-erigi 19 Temmuz, 2012 08:53  

yani aslında teknik olarak göl de hiç bir zaman aynı değil, her seferinde bir parça kendinden bırakmış oluyorsun, özkütlesi, içeriği, sıcaklığı değişiyor.

Ya tamam kelime oyunu yapmıcam, ne dediğini anladım aslında. Ama kelime oyunları yapmazsam korkarım hak vericem sana.

Unknown 17 Aralık, 2012 17:02  

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir veya ödeme yasindaki seçin.
Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
Esnek kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP