20120624

tekrartekrartekrar

Beni sevenleri kırıyorum Kemalettin,
Ki birinin beni sevmesi sevdiği oranda kızdıyor beni. Bende sevecek bişey bulmaları canımı yakıyor.Onların da canı yansın istiyorum.Bak beni seversen cezası bu olur demeye getiriyorum.Bi cezası olmalı çünkü biliyorum, ben de sevilecek bişey yok.Olsaydı daha önce severlerdi. Ah bi bilsen Kemalettin.Beni kimler nasıl da hiç sevmedi. - Ki bana sorsan bu benim hakkımdı.Hem de nasıl hakkımdı, hem de ne kadar da çok hakkımdı.Benim hakkım çok yenildi Kemalettin.Küstüm ben de ondan sonra hep yenildim.Hep yenerken beni sevmemişlerdi hani hep yenilirsem belki...

O gün bugundür kim beni sevse canımı sıkıyor kim beni sevse canıma okuyor.Ha beni sevmeyenlerin de hiç bi kötülüğünü görmedim.Keşke görseydim.Bi manası oldurdu.Ama işte sevdiklerini söyleyenler yok mu! Onlar yüzünden kaçıyor kahvenin tadı.Beni sevdiğine pişman etmediğim kimse yok.Pişman ettirdiğim insanlar albumüyle kapladım hatıralarımı, pişman olmadığım bir günüm yok.Ama dedim ya Kemalettin bazıları her zaman herşeyi yanlış yapıyor.Bu gibi durumlarda o bazılarından biri olmak yüreğimi yakıyor velakin sanıyorlar ki düzelirim, geçer, biter, gider. Hayatta geçip giden bişey yok Kemalettin.Felaketler sonsuza kadar kalmaz diye bir laf çıkarmışlar.Sonsuz kelimesi hakkında fikri olmayanlar.Kalıyor Kemalettin. Elinde, dilinde, iki cümlenden birinde kullandığın kelimede o felaketler kalıyor.Başkaları görmüyor, sen görüyorsun, gördüğünü söylüyorsun inanmıyorlar.Çocukken  ışığı kapatmış odanın yolunu tutmuşken hani olur ya sanki biri varmış gibi. Çocukluk geçiyor da öcüler kalıyor Kemalettin.

Dün dedim ki, ben bugün herşeyi içicem;öğlen kanyakla başladık,ikindi bira,akşam votka çaktık, rakıyı geceye  sakladık.Koştur koştur indim meclis parkına ay yıldız kondurulmuş o tepeye uzanmaya saat biri çeyrek geçiyordu. Koşa koşa ardımda bıraktığım binalarda ışıkları yanan ne kadar ev varsa sanki hepsi bana mutluymuş gibi geliyordu. Benim hiç bi odamda ışıklar yanmıyordu.Ben hep diyordum Kemalettin, hiç de kimse inanmıyordu ama işte olmayınca olmuyordu. Olabilse bak olsa demiyorum olabilse, ben de derdim Kemalettin gelin beni sevin ama işte Kemalettin, kalbinizi kırıyorum,kendi kalbim daha sert kırılabilsin diye. Ben kalbimin aq istiyorum Kemalettin, bir bok varmış gibi hala atıyor diye.Lütfen beni sevmeyiniz Kemalettin, benden herkese tavsiye.

0 kişi karşıladı;:

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP