20120620

Blog takipçisinde aranan özellikler

Gördüğünüz fotoğraf, mürdüm eriğinin meksikağ ziyaretinden bana göndermiş olduğu hediyelerden birine ait.(el benim elim)İbret olsun diye buraya şeyittim.Okuyucu nasıl olur görün istedim.İçinizde öyleleri var ki yedi düveli dolaşır da bir kutu bira alacağına bana bilmem nerdeki erkeklerin yakışığından bahseder.Var yani böyle insanlar :/ Tabii ki belli kalıplar içerisinde hediyeleşmek güzel şey ben mesela 100 doların üstündeki hediyeleri sadece nakit olarak kabul ediyorum, etik denen bişey var sonuçta.Neyse alkol veren altın bulsun. Hoşcakalasınız.

15 kişi karşıladı;:

brownian 20 Haziran, 2012 22:29  

Godsy:Ben de sana Avrupa'dan cikolata yolluycam, soz. (Isvec cikolatasi olabilir mesela), tabi once gitmem lazim ki bir kac ayi bulur o da. "Insan okusun diye yaziyoruz... " la selaminiz sabahiniz varsa onun da adresini verirsin ona da yollarim, insanin icinden geliyor boyle seyler.

UYKUSUZ// UYURGEZER 21 Haziran, 2012 00:29  

ben biliyom yedi düvel dolaşıp yakışıklı muhabbetiylen konuyu saptıranı ya sesimi çıkarmıyom burdan:))
U(YKSZ)

brownian 21 Haziran, 2012 00:45  

Uykusuz da hak verecektir ki,
aslinda 7 kita gezmeye gerek yok kimin erkegi ne kadar guzel karar verebilmek icin.
"Turk erkeklerinin acilen toplu spora baslamasi lazim" deyip, kimse alinmasin diye konuyu desmiyorum.
Bir de benim anlamadigim o erkekler icin surekli diyet yapip guzellik salonu gezen kadinlarin kendilerine yaptiklari haksizlik.

UYKUSUZ// UYURGEZER 21 Haziran, 2012 11:43  

kafama taş yidim, hemde 2 tane :( UYRGZR-.-

UYKUSUZ// UYURGEZER 21 Haziran, 2012 12:43  

Neyse..hakkını yemeyelim gene de Godsy..Sadece İstanbul'a gitmemizi bekliyor..Beherovka'larımız:)))Kendi içip bitirmediyse tabi!!!
U(YKSZ)

murdum-erigi 21 Haziran, 2012 14:36  

Yani şimdi şöyle de bi durum var, hani varılan sonucu değiştireceğinden değil de, olaya farklı bir bakış açısı getirme amaçlı şeyediyorum yani.. Yani belki Meksika'da bahsedecek yağuşuklu erkek yoktur... Buyur burdan yak müdürüm. (Gerçi, baş harfi Ricardo olan filmlerden hık demiş Meksika'ya düşmüş bi arkadaş yok değildi hani :D)

Bir de afiyetlen müdürüm, Kemalettin hepimizin arkadaşı sayılır buralarda ne de olsa

UYKUSUZ// UYURGEZER 21 Haziran, 2012 14:56  

aslan mürdümeriği:)) bizi kötü blog izleyicisi olmaktan kurtaracak cümlelerine sağlık. oh..be:))

Godsyndrome 21 Haziran, 2012 18:28  

Öhöm başlıyorum;

Brownian:Çok teşekkür ederim müdür ama çikilata erir.Ben kalem istiyorum üstelik hediye de değil parasıyla çünkü buralarda o kalemden yok.Enteldantel de hediye olarak sadece at kabul ediyo sanırım. Ayrıca kadınlar diyet ve spor ve süslenme işini erkekler için yapmazlar dışardaki diğer kadınlardan güzel olmak için yaparlar.

uykusuz:istanbul mu? oldu olacak çekoslavakyaya gideydik müdür uyurgezeri koruma bana :)

mürdümeriği:erkeklerden bahsetme hakkın var senin çünkü tekila vergisini verdin sen sonuçta ama işte tam tersini yapan insanlara benim sözüm.

uyurgezer:kötü blog izleyicisi olmaktan kurtulduğunu sanma bi kasa 70'lik alırsan şey yani hediye edersen anca o zaman iyi blog izleyicisi olursun.

brownian 22 Haziran, 2012 03:17  

Cikolata eriyebilir (kaloriferin yaninda seyahat ederse) yalniz meshur olan isvec degil isvicre cikolatasi olsa gerek(!) Bu durumda kalem ne kalemi olucak?
Su mu:

http://www.amazon.com/Wagner-Victorinox-Classic-Swiss-Functional/dp/B003U8FSHE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1340323058&sr=8-1&keywords=swiss+pen

Kirmizi hacli olan, hatta kompakt caki seti olan marka.

Godsy: O kadar yazini okuduk, yani emegini yedik o yuzden elbette hediyem olur. Karsiliginda da blog sayfama link verirsin, mutualist iliskimiz pekismis olur (saka)
"Insan okusun...." un at'li yazisi vardi degil mi. Benim cocuklugum da fazlasiyla pastoral gecti. Hic unutmam bir atimiz vardi, dedemi teptigi icin dedem onu bir esekle degistirmisti, o yasimda hic "cool" bir hareket olmadigini anlamistim.

Ikinci mevzuya gelirsek:

Kadinlar birbiri icin o cilelere girse bile zannimca konu daha derin olabilir. Sanki bu "ince kadin iyidir" zevki de erkek icadi. Kadinlar neden incelik iyi deyip sonra da kendini yok etme yarisina girsin ki. Erkek milleti "ya kac yuzyildir toplu kadin sevdik simdi bir de incesini denemeli" demis olmasin, sonra da baslasin incelik savaslari. Erkeklerden kabul gorme yarisi demeli ya da. Bazi bazi sevmiyorum bu erkek milletini :))

Godsyndrome 22 Haziran, 2012 12:12  

brownian: bloguna en son link vermeye kalktığımda kapalıydı blogun o kolay. Kalem isviçre malı değil almanya malı
http://www.ebay.com/itm/Rotring-600-Fountain-Pen-Silver-EF-Extra-Fine-Nib-/140777043219?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c6f73513#ht_925wt_1270

rotring 600 dolmakalem aşığım buna ama hediye değil para vererek almak istiyorum.Sen tadelle gönderirsen hediye o olur onu kabul ederiz. Ben de sevmiyorum erkek milletini içlerinden bi ben çıkmışım işte :)

brownian 22 Haziran, 2012 15:35  

Godsy: kalemin Alman markasi olmasi isabet olmus cunku ben de oraya gidiyordum.
Yalniz bu yolladigin link e-bay Amerika icinde calisiyor. Ben de ABD'de olduguma gore, burdan da alabilirim.
"Roting 600 schreiber" diyerek kalemi aratip Avrupa ile fiyat karsilastirabilirsin. Amerika cok daha ucuz olmadigi surece Avrupa'dan almak daha mantikli.

Blogumu populerize etme tesebbusun icin de tesekkurler, kendisi su anda "under construction".

Godsyndrome 22 Haziran, 2012 17:08  

brownian: üst sağda e-mailim var hafız oraya bi mail adresini şeyit kalan prosedürü ordan şeydelim.

bi dost 22 Haziran, 2012 23:20  

köye gidersem kayısı yollıycam sana. bira mira nedir ya faydalı bişey ye iç.

Android 23 Haziran, 2012 11:19  

godsy, ajan ...

murdum-erigi 24 Haziran, 2012 01:04  

ahah peki madem, bu hakkımı artık bir İtalya ziyaretim neyin olursa kullanırım :D Bu arada afiyet bal şeker olsun efenim, ya da meksikağda dendiği üzre Salut :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP