20120606

Saklı Seçilmişler 5

İyi olmaya çalıştığınız zaman, hayat sınırlarınızı görmek için sürekli test ediyor sizi.Daha ne kadar iyi olabilirsiniz? Bazen iyi kalmak için kötülükten yardım almak şart.

2 kişi karşıladı;:

brownian 07 Haziran, 2012 01:11  

Derecesi dusuk kotulukler yaparak iyi kalmayi basarmak mumkun olabilir. Mesela markette patateslerin arasina kivi atip kasadan gecirmek, chic(turkcesi SHIK) alisveris merkezlerinde yerlere cop atmak, sinirlerini bozan misafire kullanilmis bardaktan icecek servisi yapmak gibi.
"Bunlar beni kesmez!" diyorsan daha fazlasi icin yardimci olamayabilirim.

bi dost 22 Haziran, 2012 23:46  

ne zaman bi daha anneme çemkirmiycem desem annem beni çıldırtacak bişey yapıyor. hemen oltaya geliyorum tabi. sonra da samimiyetsizmişim diyip ağlıyorum. benden iyi çıkmıyor bi türlü. hayatın bi suçu yok. annemin de.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP