20120613

The Borgias


 * Cesare Borgia köprünün üstünde kardeşini bıçakladığı esnada sadık yardımcısı Micheletto ;
+ Hayranlık içerisindeyim efendim,
- C.Borgia: Sen de babanı öldürmüşsün !
- Micheletto: Halen hayranlık içerisindeyim efendim.                                                                                                                                                
Her ne kadar pek çok karakterin vasatlığı yüzünden daha iyi olabilecekken olamamış bir dizi olsa da Cesare Borgia ve Micheletto ikilisi gördüğüm en kusursuz ikili.Büyüğümüz Jeremy Irons da cabası. (Caba da ne tuhaf kelime)

2 kişi karşıladı;:

Mia Wallace 13 Haziran, 2012 19:45  

şu "daha iyi olabilicekken olamamış" hissi hep üzer beni ama ne yapalım yine de güzele benziyor :)

Godsyndrome 14 Haziran, 2012 18:23  

Beni de valla, keşke ben yönetseydim diziyi.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP