20120629

ECE


Tam da bu sene bi türlü sezon finali yapamadım, yıllık detoksuma giremedim diye hayıflanırken, geleneksel kendimi nadasa bırakma sezonuma gireyim.Son postu da Ece Sukan Hanımefendiciğime ayırayım ki, blogda arasıra bazı bazı da olsa estetik/sanatsal/harikulade şeyler paylaşılabildiğinin kallavi bir ispatını yaparken, hem de tatlı bir ayrılık olsun diye düşündüm.
Esen kalın.

8 kişi karşıladı;:

brownian 29 Haziran, 2012 21:08  

Godsy madem sezon finali yapmaya ozendin, biraz "suspense" yapabilirdin( hikayenin ucunu acik birakarak heyecen yaratmak),ya da mesela en azindan merakli izleyicilerin icin yuzunun dortte birinin flu fotografini koyup "devami da yeni sezona" gibi bir bitis dusunmustum senin icin :)

bi dost 29 Haziran, 2012 23:02  

hem çirkin hem sesi iğrenç, kart, kısık gibi böyle. kötü bi sezon finali oldu ama yine de yeni sezonu iştiyakle bekliyciym..

Godsyndrome 30 Haziran, 2012 11:20  

brownian:blogda fotoğrafım var zaten benim. "suspense" olayına gelirsek de benim merak anlayışım farklı olduğu için düşünemedim.Kitabın/filmin sonunu bildiğim zaman daha çok odaklanıyorum konuya mesela ayrıca merakda bırakılacak da bişey yok ki şu aralar.

bidost:sen iştiyakı cümle içinde mi kullandın annem, aman da aman... kıza da hiç çamur atma bildiğin daş hatta kaya mermer abi kız ilik ilik :D

bi dost 30 Haziran, 2012 12:47  

he kullandım da olmuş mu emin olamadım, olmuş mu olmuş mu ^^

(kız travestiye benziyo.)

MeRiÇ 01 Temmuz, 2012 00:00  

bizi eceyle bıraktın sen kimle tatile çıkıyorsun müdür =))...

Godsyndrome 01 Temmuz, 2012 16:05  

bi dost:sus kız allah çarpar, valla çarpar billa çarpar.

meriç:serdar ortaç gibi bi araba kızla dolanacak halim yok tatile çıktığım da yok aslında kafamı tatile çıkardım.

murdum-erigi 03 Temmuz, 2012 13:16  

selametle müdürüm, güle güle git güle güle gel (gitmeseydin iyiydi de...)

irennem 03 Temmuz, 2012 21:35  

her gidiş yeni bir başlangıçtır derler ya..
bu gidişin, elinde bir kitapla dönmeni temenni ediyorum.
(bu arada Ece yi sevdiğini söyledin.. bunu sonra konuşucaz ! şimdi çok sinirliyim)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP