20120712

Pijama

                                                                           
Babam aradı biraz önce, A101'de çok güzel picamalar var al dedi.Tamam baba dedim.Ben babamın kurduğu cümle sonlarına tamam baba takısı eklerdim.Çok merak ettim sonra acaba Ankara'lardan bakınca babam beni nasıl görüyordu?Gidip pijama alacak bir adam gibi mi duruyordum. Benim burda hayatımın anası sikiliyordu, babam pijamadan bahsediyordu. Babam bana pijamadan bahsederken ben milan kundera okuyordum.Okumayı seviyorsam sevmediğim birini okuyarak kendime işkence ediyordum.Bir sigara yaktım sonra, gülden karaböcek iyidir dedim dinlemeye başladım,burda güneş hafiften batıyordu.Babamı, kendimi ve insanları düşündüm.Kendime bir sır vermiştim.(bu hayat düzelmezdi) artık bu sırla yaşayamaz olmuştum. Yine sevmediğim bir yazarın çok sevdiğim bir cümlesi gibiydi hayat;
her gün otuzdokuz kere Canan demeden eve dönmedim,ama Canan gelmedi.

3 kişi karşıladı;:

G.o.D 13 Temmuz, 2012 02:11  

Gerçeğin düşten öte, çok daha öte bir şey olduğunu bulup çıkarmak için gelmiş olsaydım keşke.

brownian 14 Temmuz, 2012 02:46  

Terbiyesizlik ve halden anlamazlik olsun diye soyluyorum:
Sen tatile cikmamis miydin, ufur ufur bir pijama da tatilcinin can yoldasidir.
Dip not: pijamalara bayiliyorum, hatta ise giderken de millet o rahatsiz kiyafetleri ve ayakkabilari degil de pamuktan pijamalari giyseydi simdi insanlik ne seviyelere ulasmis olurdu kimbilir...
bugun takim elbiseli bir kac tip gordum bir masinin etrafinda toplanmislardi, bu goruntu insana neden guven versin ki, tersine icine gireni yalanci gibi gosteriyor?
pijamalara laf yok :)))

Unknown 17 Aralık, 2012 17:01  

Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc temsilcisi. Biz 3% geri ödeme oraninda kredi sunuyoruz.Bu(CEO)e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen varsa:xavigeradloanfirm@yahoo.com
Sadece Aiicco sigorta plc izin alir 20 yas üzeri edin.
Bireysel Krediler Yatirim.
Isletme Kredileri Yatirim.
Konsolidasyon Kredi.
Insaat Krediler.
Bir veya ödeme yasindaki seçin.
Plan kapsaminda aylik ve yillik ödemeler arasinda seçim yapin.
Esnek kredi kosullari.
Yil 5000 8000.000.00 Euro kadar kredi yok.
Firmamiz Güvenilir, Verimli, hizli ve dinamik bir islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir,E-posta:xavigeradloanfirm@yahoo.com

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP