20120614

bir yaş bir traş

Bugün benim doğum günüm Kemalettin. Her seneki geleneksel dileğim olan bir sonraki doğum günümü görmemeyi istemenin de anlamı yok. Daha uzun yıllar yaşayacağıma adım gibi eminim.Hep ihtiyacı olmayana verilirmiş çünkü. 
Geçen gün, bahçede kedimle dertleşirken bir baktım diğer kedi de ağacın üstünde uyuyakalmış, öyle imrendim ki. Ben hiç öyle uyuyamadım lan Kemalettin.Hayvanların güzel yanı bu; ne yapıyorlarsa o sırada, gerçekten onu yapıyorlar. Ben nereye gitsem, başka bi yerde olduğumu düşünürken buldum kendimi. Yemeklerim yemekten sonrasını düşünmeyle geçti.Ben hep sonra'ları düşündüm.Şansı olmayanlar işini şansa bırakamazdı. Ama bir işe yaramadı.Yılları deviriyorum ama o yılların içinde geri dönmeyi isteyeceğim tek bir an bırakmadan. Şimdi sana çok saçma gelecek belki ama umut etmeyi özledim.Olup olmaması önemli değil, iyi bişeylerin olabileceğine inanmak... Yazarken bile o kadar saçma geliyor ki bu.İyi niyetlerimi bırakalı çok oldu.

Her sene daha bir donuklaşıyorum sanki.Öğrencilik yıllarımda yazları planlardım.Bu yaz bintane film izliycem, rus demirbaş şiirlerini bitiricem falan fistan diye.Oturup bişey izlemeyeli aylar oldu.Yakında kitapları da terkederim sanırım.
Önceleri herşeyi bilmek isterdim.Herşeyi izlemiş olmak herşeyi okumuş olmak, her yere gitmiş olmak. Bilgi güçtür diyorlar ya Kemalettin işine yaramayan bilgi yüktür ve ben geçirdiğim yıllar boyunca işime yarayacak hiçbir şeyi öğrenemedim. Bunları böyle uzun uzadıya yazıyorum çünkü burda eski yazılarım içinde sadece ondörthaziranları okuyorum.Ertesi günlerin eli kolu dolu gelmediğini hatırlamak için.

11 kişi karşıladı;:

irennem 14 Haziran, 2012 21:34  

off bu arada doğum günümün yaklaştığını hatırladım..

Neyse iyiki doğdun, iyiki bunları yazdın, bizde okuduk. :))

anı yaşamasak, o an neler hissettiğimizi hatırlamazdık bence..

( bu arada şu Türkçe olimpiyatlarının mantığını hala çözebilmiş değilim )

MeRiÇ 14 Haziran, 2012 22:53  

Kemalettin yafrum çak iki tane godsy amcana doğum gününü hayırlayalım =))

paramecium 15 Haziran, 2012 01:04  

içindeki o sıkıntılı şeyi söküp atabileceğin, sonrasını düşünmedne geçireceğin yıllar senin olsun:)

Dışavurum 15 Haziran, 2012 08:18  

Belki biz deyince işe yarar: Mutlu yıllar

deniz 15 Haziran, 2012 09:26  

nice senelere
umarım bu yeni yaşın sana şimdiye kadar yaşananları ( sıkıntıları )unutturur ve senin için çok güzel bir hayat başlar
herşey gönlünce olsun yeni yaşında
büssürü güzellikler, mutluluklar herbişiyler seni bulsun :)

UYKUSUZ// UYURGEZER 15 Haziran, 2012 09:53  

ben de gecen gün senin kedi noldu diye soracaktım..epeydir lafını etmiyodunn.. merak ettiğim şeye bah .. :D

ferdagokturkince 15 Haziran, 2012 19:58  

sen çok güzel yazıyosunnnn. benim içimi sıkan ama sebebini bulamadığım her şeyi yazıyosun.. kitap çıkar. ve çok yaşa.

Godsyndrome 15 Haziran, 2012 21:28  

irennem:sen de şimdiden iyi ki doğdun o halde.

meriç: kıyamaz bana kemalettin.

paramecium:teşekkür ederim :D

dışavurum:inşallah :)

deniz:çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.

uyurgezer:arabın derdi kırmızı pabuç.

çilekperisi:eyvallah müdür de kitap işi bana kadar düşmesin mümkünse :)

Yesari 17 Haziran, 2012 16:46  

aaaaa sendeki şeytan tüyünün sebebi anlaşıldı.

mutlu ol.

iyi ki doğdun:)

Godsyndrome 18 Haziran, 2012 19:48  

Yesari:aaaa bendeki şeytan tüyü sendekinden evet :) sağolasın, sen de mutlu ol.

bi dost 22 Haziran, 2012 23:41  

kutlamadım ben doğum gününü di mi? kutlamadım. çünkü bilmiyodum. ama zaten doğum günü kutlamak çok saçma bişey. nedir yani, "tebrik ederim, çok güzel doğmuşsun" mu? doğum günü kutlamak diye bişey de yok hatta. iyi dilekler dilenir, onun da zamanı olmaz.

velhasıl, güzel yaşa.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP