20120416

Vuuuh böyle hisler de var*mış

Naber Lan Kemalettin?
Bugün de bi burkulan yürekler,mevlaya sitemler, çöpe dönmüş evler Felan olmadan halini hatrını sorayım istedim. Bugün senden dileğim cebindeki tüm parayla bişeyler yapman.Ben öyle yaptım.Evet bonkör bir insanım ve/fakat bu sefer sadece boş ceple eve girme isteğim buna sebep oldu.Mahallenin kedilerini besledim.Malum nisan ayı aşeren kediler olabilir.Bugün senden ikinci dileğim sevgilini alıp bi gün yaşaman, gerçi sen evlisin ama umarım hala sevgilindir eşin.Bir günün de hiç bişeyi düşünmeden geçsin Kemalettin.Sadece gülerek geçsin.Rahmetli dedemin de dediği gibi yılda bir gün boşvereceksin. Biliyorum dedem böyle bişey demedi ama ben torunuma böyle şeyler demek istiyorum. Bugün torun bile istiyorum düşün o derece şuursuz bi günümdeyim Kemalettin.Biliyorsun benim Tanrıyla aram hiç iyi olmadı.Ama bugünlerde onun da özünde iyi bir Tanrı olduğunu düşünüyorum.Sadece duygularını tuhaf bi şekilde ifade ediyor.Sevdiği kızın saçını çeken oğlan çocuğu gibi.Neyse bugünlerde herkesi seviyorum Kemalettin.Tarihe bir de bu tarz not düşeyim istedim.Bu arada doğacak kızın için hala isim arıyorsan, adı Aleyna olsun.Kimsenin mükemmel olamayacağını doğduktan sonraki 6 saat içinde öğrenmesi onun için iyi olabilir.Tüm Aleyna'lardan anlayış bekleyerek sana veda ediyorum Kemalettin.Sağlıcakla...

4 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 16 Nisan, 2012 21:13  

16 Nisan Godsy'nin boşverme günü..Unutmayacağım hiç.. Hatta Birleşmiş Milletler, birleşmeyi düşünen milletler, henüz birleşmemişler nezdinde de kutlanmasını önereceğim.
Çıplak Rahşan ha!!! görürsün sen.
U(YKSZ)

MeRiÇ 17 Nisan, 2012 02:11  

ne ettin sen müdür =)) tarihi not düşmeli

UYKUSUZ// UYURGEZER 17 Nisan, 2012 08:52  

şşşt noluyo.. bahar çarpmış seni godsy :))UYRGZR-.-

Godsyndrome 17 Nisan, 2012 22:30  

Vay be yürü be godsy diyen yok otokontrole davet eden okuyucu... canımsınız.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP