20120418

A


İnsan sevmediğimden daha önce bahsetmiştim.Ama öte yandan çok işe yarıyor insan.Artık insan üzmemek gibi bi derdim de yok.İşin ilginç yanı birinin yüzüne ne olduğunu "sadece" söyleyince senin şaka yaptığından hareket ederek karşılık veriyor.Söylemesi gerekeni söylemeye yüreği olmuyor çoğu zaman. Ya da önemsemiyor.Aslında pek çok insan hiçbir şeyi önemsemiyor.Organizmasını canlı tutmak isteyen güdülerle geçen 24 saatlik dilimler.Ben salataları önemsiyorum bugünlerde.Bozulmuş nar ekşisini salataya boca etmenin önemini farkettim mesela.Bunun salataya ne faydası olacak derseniz bozuk nar ekşisini harcamanın bundan sonraki salatalar için ne kadar faydalı olabileceğine dikkatinizi çekerim.Opera iştah açıyor bu arada. Salatalarla uğraşmak ve insanlarla harmanlamak hoşuma gidiyor.Sabahları spora başladım bu arada. Hiç bi arkadaşımın kütüphanesinden çalmadan gittim kitap aldım geçen gün.Haftasonları burdan kaçma huyumdan vazgeçersem müdürün pisikletini kaçırmayı bile düşünüyorum.Hayat aslında sevdiğin insanlar.Sevdiğim çok insan var Allahtan.Nar ekşilerini siktiret bu arada...

Buralarda ömür boyu kalmaktan çok korkuyorum.Keza şu an ki işimin mesleğim haline gelmesinden de.Ama düşününce olmasa da olur.Olmayınca olmayan o kadar şeyden sonra çok da koymaz hani,keşke baktığım bu açıyı hep koruyabilsem.Umarım diyelim.Çok yorulmuşum ben galiba.Buralarda cacık adı verilen bi bitki var (bildiğin ot la) üstüne limonu boca edip ekmeğin arasında gayet güzel gidiyor aslında,balkonda.Bir de su kaplumbaası alıcam bu yakınlarda.Allahtan huyugüzel(!) bir eş dileyip peygamber kılıcı dikmek için saksıma daha vaktim var biliyorum ama, bahar bana iyi geldi.Hoş geldi,sefa geldi.Ve indirgeyip durursak insanı, yaşamanın bir yolunu bulan diye özetleyebiliriz aslında.

8 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Nisan, 2012 09:36  

kaplumbağa ya ne isim verecen :D UYRGZR-.-

Adsız 18 Nisan, 2012 11:20  

Su kaplumbası? Ne güzel! İsim Teyzesi olabilirmiyim :)

irennem 18 Nisan, 2012 11:40  

İnsanları sevmemek, arkadaşların kütüphanesinden kitap çalmak ve salataya nar ekşisi katmak gibi bi çok ortak özelliklerimizin olduğunu farkettim.
Sence bu bir tesadüf mü? dür?

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Nisan, 2012 15:06  

Kaplumbağaya isim önerisi: Rahşan.
Bugünlerde yatıp kalkıp dua edeceğim şey: Bahar uzun sürsün:)))
Godsy'e soru: Müdürün bisiklete biniyo ha:)))))))

UYKUSUZ// UYURGEZER 18 Nisan, 2012 16:11  

rahşan +1111111111111111111
UYRGZR-.-

Godsyndrome 18 Nisan, 2012 21:10  

uyurgezer:boncuk,maviş ve ya tekir emin değilim.

balistes:teklifine bağlı.

irennem:Cevabı hemen bulabiliriz.Ben tesadüflere inanmam, peki ya sen? :D

uykusuz:çok fenasın.müdürün pisikleti var evet nuh nebiden kalma :P

Adsız 19 Nisan, 2012 10:38  

Benim önerim isim "Local Area Network".. Tamam, kabul ediyorum biraz uzun ama sadece baş harflerini kullanarak kısaltırsan hem çok pratik hem de daha bir samimi olur. Bi dene bak..."N'aber Leeyn" gibi daha samimi nidalarda katabilirsin tabi. Yaratıcılığın sınırı yok :)

P.S: Ayrıca "leeyn"in özel isim olmasından dolayı baş hafrlarini büyük yazdığıma da dikkat çekmek isterim.

Godsyndrome 19 Nisan, 2012 22:32  

Balistes:Zavallı bir su kaplumbasına eziyet etmek istersem ilk danışacağım isim olacaksın söz. Local Area Network müş, pitona isim veriyo sanki.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP