20120206

Öyle

Bişey diyebilseydim,bi çok şey demenin bile hiçbir işe yaramadığını öğrenmeden önce,cahil cesaretiyle... Benden bu kadar çok şey beklemeyin derdim.Üstünüze yıkılmamak için ayakta durmak benim tek derdim.

3 kişi karşıladı;:

deniz 09 Şubat, 2012 17:48  

diyeceksin ibiş sana demedim bu yazdıklarımı :) ama ben yine de üstüme alınıyorum :p şaka bir yana da benim kendi adıma bir okuyucu olarak senden beklediğim tek şey en kısa zamanda hayata tutunabilmen çünkü daha evvel de dediğim gibi yazdıkların benim içimi acıtıyor belki de bende de aynı psikoloji olduğundan (sakın bu yazdığımı laf sokma ya da acıma gibi algılama kesinlikle alakası yok )

Godsyndrome 15 Şubat, 2012 23:52  

seviyorum seni ibiş.

MeRiÇ 17 Şubat, 2012 02:45  

dönmüşsün godsy.. iyi ki gelmişsin

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP