20120206

!

‎"Benim için dünya binlerce “belki” ile dolu... Dürüst bir insanım Milena. Esaretin izin verdiği kadar dürüst. Bir şeklimle herkese benzemeyen farklı bir yön var bende. Huzur içinde bir dakika bile çok görülmüştür bana. Her şeyi savaşarak kazanmak mecburiyetindeyim. Sadece geleceğimi değil geçmişimi de kendim yaratmak zorundayım. Dünya sağa dönüyorsa bu ritme uymak için benim sola dönmem gerekiyor. Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben?"

Franz Kafka / Milena'ya Mektuplar

1 kişi karşıladı;:

brownian 17 Şubat, 2012 04:10  

Himmmm guzel soylemis soyleyen. Gecmisinin tekrar yaratilmasi ihtiyaci olmasaydi -yani gecmis o kadar vasat olmasa- simdi ve gelecek de daha iyi olurdu. Determinism mi diyoruz buna...
Walla ben de (hasha) Kafka gibi hissediyorum, tek tesellim insanin anilarini tamir etmek uzerinden gecmisini degistirebilecegi dusuncesi (Referans veremiycem ama var oyle bulgular ortalikta ve Proust' da onaylayanlardan)
Herseye cozum var ama Ankara'da yasamaya yok! saka yaptim alinma :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP