20120208

Boş,hoş...

Bir sürelerden beri, çeşitli şekillerden hastayım.Neden doktora gitmiyorsun diye sorular soruyorlar.En başta aileme anlaşılmaz geliyor bu tutum.Onlar için yaşamayı umursamamak çok saçma.Ama şimdi tutup istifa ettim desem,neden diye sorarlar.Aslında yaşamak istediğim için istifa ettim diye bi cevap vermiş olsaydım neden doktora gitmediğimin de cevabı olurdu bu vefakat bu kadar uzun yollara mecalim olmadığımdan onları yalanlarla yatıştırmak daha iyi.
Neden yazmıyorsun diye sorular da geldi arada.Aslında yazmamak sadece diğerleri gibi bişeydi.Hiçbir şey yapmıyordum -ki hala yapmıyorum.Ve hiçbirşey yapmadığınızda, tembelliğiniz yüzünden değil tercihiniz yüzünden hiçbir şey yapmadığınızda dünya ayağınıza gelip sizi yine oyun oynamaya davet ediyor.Bu davet ya bir ödülle ya da bir cezayla oluyor genelde.Bunu ilk farkettiğimde aldığım ilk ödül olması dolayısıyla kapılıp gitmiştim ama şimdi beni ikna edecek bir seçenek yok.Ben duruyorum: hastalıklar ilerleyebilir,fırsatlar kaçabilir,zihin körelebilir her ihtimali göze alarak duruyorum.Tayin,terfi,iki ay sonra vizyona girecek film,mağaza vitrinindeki herhangi birşey, eş-çocuk-emeklilik... beklediğim hiç bir şey yok.Beklediğin kalmadığında her sabah aynı güne uyanıyorsun. İnsanları idare edecek cümleleri cebine doldurup aynı günü yaşıyorsun.
Bu yazıyı da aslında bloguna neden beni davet etmedin türü sorulara toplu bir cevap olsun diye yazıyorum. Davetle yazı mı yazılır,swinger partisi mi bu! Blog, yazmadığımdan kapalıydı hepsi o.
Bu arada,yazmamak güzelmiş aslında.Bir süreler daha yazmakla uğraşamam sanırım.Bana anlamsız bir haz veren tek durum zamanı 'israf' etmek.Daha geçen salvador dali'nin bi resmine bikaç saat bakarak geçirdim vaktimi -ki kendisine bi türlü ısınmışlığım olmamıştı.Yine aynı sonucu aldım gerçi,duvara bakar gibi bakarak geçti dakikalar.Kısacası nerdesin bunca zamandır sorusuna vereceğim güzel bir cevabım yok. Adını sevmediğim için okumadığım kitapları tersten okumaya çalışarak,ergen çarşafına dönmüş tavanıma boş gözlerle bakarak anadolunun olmasa daha güzel olurmuş yerlerinden birinde 'yaşıyorum'
Bu kadar.

2 kişi karşıladı;:

pukhsinitha 08 Şubat, 2012 23:51  

beklememek güzel şey,ama; en güzeli gitmemek! gitmeyebilsem beklemem de!

wimparella 10 Şubat, 2012 02:36  

yorum yazmak için yorum yazasım geldi benim de şu an.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP