20120107

Balık Soğuk

Devir eski devirler Kemalettin,
bi gün Dost'a girdim.
Kitabevi tabi biliyosun, yoksa kendine bi tehtid olarak alma yani.
Bi kitapçı bi de eczane güzel kokar ondan girdim.Çünkü eczaneye sebepsiz girilmiyor.Bu açıdan baktığımızda dosta sırf herhangi bi eczaneye giremediğim için girmiş olabilirim.
Baktım birinin imza günü.Marlo Morgan'dı sanırım, imza veriyor.Beni ilgilendiren kısmı, benim kızın bu kadını çok seviyor oluşuydu.Aldım ordan bi çift yürek, imza alıcam onun adına.Sonra bi kaldım abi öyle,boşver dedim bıraktım kitabı...
Şimdi sana marcus aurelius'un sadık bi öğrencisi olduğumu da söyleyebilirim ama sanırım aslında gıcıklıktan; hani o Neden'e verdiğin cevabın arkasındaki nedeni sorma işi var ya kendine.Bazen,çok hızlı yapabiliyorum bunu. Gidebildiğim son Neden'in cevabına ulaşınca da kalıyorum öyle.Ama insan kısmısına anlatılmıyor bu.Bu sefer onlar soruyolar.Neden.Onlar görmüyor ki Kemalettin nasıl anlatıcam.Çoğu zaman anlatamadığım için aldım ben haksızlık payesini.Kimi haksızlıklarım dostluk hukukunun boşluklarını kullanarak kaybolup gitti, kiminde insanlar gitti.
Sonra ben dün akşam içtim Kemalettin.Bi büyük içtim bi de yarım küçük.Penceremden dışarı baktım. Fotoğrafını çekip facebook profilimde yayınlamak istedim.Altına da ufak bir not.Godsy işte burada ölüyor. Vazgeçtim tabi sonra.Ölmekten değil fotoğraflamaktan.Sonra düşündüm, evet haklısın geçmeyecek abi. Ama sıkıldım da tabi. Bu yüzden en haksızın yapabileceği en hakkaniyetli işi yapıp, zihnimi tecrit etmeliyim. Hepimiz için makul, hepimiz için uzun, hepimiz için geçerli bi süre.

3 kişi karşıladı;:

Unknown 01 Temmuz, 2012 00:18  

Alkolle ayni etkiyi veriyor yazilarin bazen,iyiyemi yorarsin kotuyemi ,onu sen bilirsin

Unknown 01 Temmuz, 2012 00:24  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 01 Temmuz, 2012 16:06  

biz iyiye yoralım bence, alkol iyidir geriye kalanlar kötü.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP