20120221

Bir Ölme Biçimi Olarak Yaşamak

Sana bir sır vereyim Kemalettin,
Uzun zamanlardan beri işten eve dönüp eğimli odamdaki yamuk kanepeye bacaklarımı uzatıyorum.Sonra saatimi çıkartıp,kanepenin üstüne bırakıyorum ve saat duvara doğru kaymaya başlıyor.Duvar olmasa yere düşecek. Çünkü yerçekimi diye bişey var Kemalettin; yer, gerçekten de çekiyor insanı.Hatta ben: yüksek bi yerdeyken aşağı bakamayan insanların, düşmekten değil de düşmeyi istemekten korktuklarını düşünmüşümdür hep. Zavallı saatimin de yapabileceği hiçbir şey yok.Bu anlattığım şey toplasan 3 saniye falan sürüyor ama bana kalırsa günümün tek anlamlı zamanı bu 3 saniye.Kalan zamanlarda sanırım anlamsız eylemlerde bulunuyorum.
Geçen gün şeker kavanozunu açmaya çalışırken bir miktar şeker halının üstüne döküldü mesela.Ben de  -nedense- kavanozda kalan şekerin hepsini halının üstüne boca ettim.Şekeri hayatından çıkarmak her zaman sağlıklı bir adım olarak algılanmamalı sanırım.Sonra Kemalettin yine geçen mutfak tezgahının üstünde duran bardağı az kalsın kırıyordum, elim çarptı neyse tam yere düşecekken yakaladım.Sonra -nedense- saçma geldi bardağın kırılmamış olması onu da yere fırlattım.Şekerle birlikte hala ordalar ve sanırım asıl eğlence mutfağa terlikle girmem gerektiğini unuttuğum zaman ortaya çıkacak.
Yine geçende Kemalettin anladım ki insanın zaman algısı ortadan kaybolduğunda cümlelerin başına hep "geçende" geliyor.Geçmediğinden aslında hep.Özne ölmüş, öznenin geçiremediği zamanların mirasını hep bu "geçende" adlı yavşak kelime yiyor.
Sonra?
Ne garip di mi Kemalettin,nedense hep bir "sonra"nın olacağını düşünüyoruz.Sonrası hep aynı.

6 kişi karşıladı;:

Android 22 Şubat, 2012 00:11  

iyi değilsin ajan ama en azından hep haklısın. sonralar hep aynı.

MeRiÇ 22 Şubat, 2012 01:35  

yüksekten korkardım bir vakitler, şimdi daha iyi anladım niçin korktuğumu...
kemalettinine özendim şerafettinim olsun istiyorum. senin gibi anlatamam da her şeyi ama bir iki cümlede kapsın olayı.. nereden buluna ki şerafettin?

UYKUSUZ// UYURGEZER 22 Şubat, 2012 08:49  

kemalettini özlemişim yaa :)) ayağını kesme daha istanbul a gelcen :) UYRGZR -.-

deniz 22 Şubat, 2012 10:34  

aaaa godsy istanbul'a mı geleceksin :p
gel gel ben sana dertlerimi anlatayım dersin ki " ibiş senin derdin yanında benim ki dertmiymiş" :)
tamam şaka şaka söz anlatmayacağım valla
hani benim yüzümden gelmemezlik yapma :p
(önemli not : hayatı salak tadında yaşayan yorumcu:)

mgntwmn 22 Şubat, 2012 22:25  

Epey geride kalmisim. Yeni karakterler katilmis diziye. Kemalettin, seker kavanozu... Hizla yetismem lazim!

Godsyndrome 24 Şubat, 2012 19:50  

android:haklı olmak güçlü olmak anlamına gelseydi keşke.

meriç:aslında şizofrenliği neyin tetiklediğini bilmiyorum ama şerafettini bulduğun gün anlarsın benim kemalettini bulmam şizofreniye dayanır.

uyurgezer:gelecen demekle olmuyo ki bi eyup sultana git bi iki dua et bi hatim indir, bi ihtimal tutar belki.

deniz:uyurgezere söylediklerim senin için de geçerli.

mgntwmn:geç kalmadın, zeki mürenin dediği gibi ne zaman gelirsen gel başıma tac olursun.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP