20111202

Mekanik Arabesk

Hayat dediğin de mekanik bişey Kemalettin,
bak resim de koydum.Gerizekalıya izah eder gibi örnekliyorum sana.
Gücenme hemen hayat da bana böyle yapıyor.
Bazen, takriben dört yılda bir; hayat bana da güzel geliyor.
Sonra işte gerizekalıya izah eder gibi ediliyor güzel olmadığı.
Çok kalmıyor yani güzellik,gidiyor.
Bana küçükkene soruyolardı ne olcan falan diye
ben öyle mal mal kalıyordum zira
neyi seçsem diğerinin hatırı kalacaktı.
Şimdi farkettim ki boksör olmak istiyorum ben.Düşünsene ne kıyak meslek, karşındakinin ağzını burnunu dağıtıyosun, o senin ağzını burnunu dağıtıyor.Oh şen ola düğün şen ola.
Olmadık işte salak gibi,şimdi sadece ben dağılıyorum.
Keşke söylesen Kemalettin, dağıtmayın şunu desen,
Bu dağılınca toplanamıyor desen.
Siz ağlar toparlanırsınız,günler geçer toparlanırsınız, unutur toparlanırsınız da
bu salak bunları beceremiyor desen.
Ben diyemiyorum tam diyecek oluyorum.Sizin ben gelmişinizi geçmişinizi diyerek sövmeye başlıyorum.Ben susunca da akıl vermeye kalkıyorlar -ki daha geçen birisi Allah büyük dedi.
Bunun konumuzla ne alakası var şimdi.Tanrı dediğin ne ki...Güzel yazar,çizer de konuşamıyor abisi.

0 kişi karşıladı;:

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP