20111122

Siktiret İnterneti Gerçek hayat daha güzel

Bugünlerde yazamıyorum Kemalettin,
İnternetten soğudum allama,
haberlerden feğlan...
futbolla da ilgim kalmadı.
Arada sırada dost'ta kitap bakıyorum.
Her kitapta övgü dolu bi kamyon söz,
bırakıyorum.
Normal insanla çok zeki insan arasındaki çok'un niceliği günden güne artmakta, bu da mide bulandırmakta zira zeka'nın ahlakı,vicdanı olmaz bile derdim de sana,
kimin umrunda?
gerçek hayat daha iyi be kemalettin,
bilmem kime açık mektup diye zaman harcamıyor buralarda kimse,
ahmet amca var mesela,
oğlu bunu arada dövüyor.
bildiğin hamal ahmet amca ramazanda kırk ton yük sırtından geçiyor.
azcık ilerde matbaacı ekrem var.
sevdiği kızı alamamış
teorik olarak yani
zira sevmesine zaman kalmamış teyze kızıyla evlenmiş.
gülerek anlatıyor.
bi de seyit amca var topal,
sigaradan kesmişler ayağını
ne zaman görse bırak sigarayı diyor bana
ben de bi siktir git be seyit amca diyorum.
korkma lan içimden diyorum.
Ben şimdi seyit amcaya bakma sen iki ayağım olduğuna ben de topalım,ne topalı lan yatalağım. Olmak istediğim yere götüremiyor ki ayaklarım
desem...
ne anlıycak seyit amca.
burda kimse neden yaşadığını bilmiyor.
ben de onlardan biri olduğumdan sanırım...
buralardayım.
biliyosun tanrıyla münasebetimi kemalettin
ama
her cuma mahalle baskısından ondayım.
full çekiyor allama,
sabah mercimek çorbası akşam patates kavurma
sırtta on yıllık süveterin varsa kemalettin,
gel de sen inanma tanrıya.
gidecekleri bi cennet olmazsa bunun karşılığında,
kafayı yer insan kemalettin,
bakma bilmiş bilmiş konuştuğuma,
ben bu adamların hepsinden daha boktan durumdayım,
artık tepki bile veremiyorum...
hani harika avcılar,ahu tuğbalar,müjde ar'lar
feğlan...
hamamda kırklanır,işçi kadirle nikahlanır,
neşeyle çorba yapmak için çarşıya doğru uzanır da,
esnaf bırakmaz ya
bir değil iki değil bitmez bi türlü
hayat,başka bi hayat yaşatmamaktadır.
en son yeter der atlar birisine
bi de sen vur gibisine...
inan teorik olarak -ki ibneliğin lüzumu yok
o durumlardayım.
yine de çevre güvenliğini aldım,
zararı yalnız kendime yaşatmaktayım.
ben onlu yaşlardaydım kemalettin,
televizyonda cemal safi
başkentte koltuk meyhanelerini okuyordu,
keşke bu kadar sevmeseydim.

7 kişi karşıladı;:

UYKUSUZ// UYURGEZER 23 Kasım, 2011 10:50  

şu kemalettini ödünç alabilir miyim bi ara senden :s UYRGZR-.-

UYKUSUZ// UYURGEZER 23 Kasım, 2011 20:13  

Sakın ona Kemalettin'i verme Godsy, benim İskender'imi aldı.
U(YKSZ)

Godsyndrome 23 Kasım, 2011 20:20  

Yazık yazık iki bacı bi hayali iskender için birbirinize düştünüz neşeligültenböcek kardeşler oldunuz gelin vazgeçin bu sevdadan,
ne de olsa yalnızlık mutlu olanlara mahsus bişey.

UYKUSUZ// UYURGEZER 25 Kasım, 2011 09:28  

yazıklar olsun bi iskenderi bi kemalettini çok gördünüz ya..daha ne diyim.. :p UYRGZR-.-

eon 09 Nisan, 2013 01:49  

hafız ben iyiden iyiye sardım senin yazılara arada paylaşıyorum da hatta bunu kibarıktan soyluyorum altına blogun linkini de koyuyorum bakın güzel insandır diye hatta bununla da kalmıyorum inanıyorum bir gun meşhur olmasan da iyi olursun

Godsyndrome 09 Nisan, 2013 18:31  

mustafa arslan:bi gün meşhur olmak kolay da bi gün iyi olmak zor biraz.

eon 09 Nisan, 2013 23:12  

yav bi umut söyledik işte çaktırma

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP