20111114

Saklı Seçilmişler -2


"Niye bu kadının işleri hiç kötü gitmiyor?
Bir gün de şansı yaver gitmese, ne yaveri şans metresi olmuş resmen.Babası kalp krizi geçirse keşke, koşa koşa hastaneye gitse hastanenin yerini bile düşünemeden,öldü de söylemiyorlar mı acaba diyerek, hem koşup hem ağlayamasa; ağlarsa zaman kaybedeceğini düşünse. İstemediği bişey olsa hayatında keşke, ona sorulmadan öylece hayatına dalsa biri; çıkaramasa, bunalsa, boğulsa,bi kere de üzülse...
Türk filmi gibi lan, hep mutlu yaşadıların özeti: hep mutlu yaşıyor kaltak.Bi kere lan bi kere de gözlerinde fer kalmamış, sesi bile doğru düzgün çıkamadan içim yanıyor dese.
O felç kalmadıkça hayatım değişmeyecekmiş gibi geliyor.Bazıları hep mutlu bazıları hep mutsuz kalıcak sanki.Buralarda zaman da geçmiyor.Daha çok üşür oldum bu sene.Beni de bu sessizlik kahrediyor.
Sonralar geliyor aklıma her sonra aynı.Neşet Ertaş söylüyor ben içiyorum.O söylüyor ben içiyorum. Annem babam yaşlanıyor ben aynıyım.Yiğenler büyüyor ben aynıyım.Çalar saat kurmayacak kadar aynıyım.Marketteki her ürünün yerini gösterecek kadar aynıyım.Köşede öylece duran hiçbi mevsim, hiç bi sene meyve vermeyen kayısı ağacıyım.

Kaç yaşındasın hala yatağını toplamıyo musun dedi geçende, yosmanın biri.Kaç yaşındayım biliyorum yosmanın aklı fikri yatakta, ben hayatımı toplayamıyorum.Dağılıyor parçalarım, değil yakalamak koşamıyorum bile.Gözden gitgide kaybolan şeyler,uzaklaştıkça görüntüsü ufalan hüzünlü bir perspektif,uzaklaştıkça içimdeki boşluğu çoğalan şeyler...
Oysa çok istiyorum anlatmayı,çok da yaklaşıyorum ama anlamaz.Kıyamete kadar anlatsan anlamaz.Anlatmakla olsa keşke ama olmaz. Çok isteyince olmuyor.Az istediğinde de olmuyor.İstemekle olmuyor.Ne yaparsan yap olmuyor.
Yine de öyle durma diyenler oluyor.Bişeyler yap...
Dağ başında kalmış,
kurumuş ağaç da
yapmış bişeyler.
Darağacı olmuş..."

2 kişi karşıladı;:

Android 15 Kasım, 2011 02:13  

aklımı okuyaymışsın ajan.

MeRiÇ 16 Kasım, 2011 01:27  

"Dağ başında kalmış,
kurumuş ağaç da
yapmış bişeyler.
Darağacı olmuş...."
yap bişeyler yap bişeyler... ondan hep battık ya müdür.. içimi okumuşsun

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP